Speelronde 27

Wat wordt het voor Henk Veerman?

  • Jongetje

    Stemmen: 3 42,9%
  • Meisje

    Stemmen: 4 57,1%

  • Totaal aantal stemmers
    7

Abubakari

Well-known member
Emmen thuis, altijd lastig.

Als ze het volhouden al de vijfde wedstrijd op rij dat ze ongeslagen blijven. Met Utrecht, Groningen en Feyenoord uit best knap.
 

erka

Well-known member
Groningen heeft vanavond het niveau van een 4e Klasser G. Echt alles gaat verkeerd de hele tijd. Zeker iets verkeerds gegeten ofzo.
 

erka

Well-known member
En domme fout nummer 6.387 vanavond leidt tot de 3-1 voor RKC.

Echt superdiepzwaargigantisch onder de ondergrens. Amateurs.
 
  • Leuk
Waarderingen: PES5

Miramar

Well-known member
Interview na afloop nog gezien? Kökcü was dik tevreden, vond dat ie een goeie wedstrijd had gespeeld. De lat ligt niet echt hoog meer geloof ik.
Het boeit sowieso niet wat de leiding hiervan vindt denk ik. Bij onze rivalen uit Amsterdam gaat het er veel harder aan toe. Daar wordt je gevormd. Bij Feyenoord is het al gauw goed. De bankzitters zijn qua talent drie klassen minder. Kun je nagaan....
 

Abubakari

Well-known member
Het boeit sowieso niet wat de leiding hiervan vindt denk ik. Bij onze rivalen uit Amsterdam gaat het er veel harder aan toe. Daar wordt je gevormd. Bij Feyenoord is het al gauw goed. De bankzitters zijn qua talent drie klassen minder. Kun je nagaan....
Staat ook gewoon met een lach op het gezicht te vertellen, want hij heeft goed gespeeld en gescoord. Chagrijnig zijn na puntverlies thuis tegen Emmen laat ie liever aan de supporters over.
 

Miramar

Well-known member
Staat ook gewoon met een lach op het gezicht te vertellen, want hij heeft goed gespeeld en gescoord. Chagrijnig zijn na puntverlies thuis tegen Emmen laat ie liever aan de supporters over.
Diezelfde supporters die zijn loon ophoesten en er niet eens voor naar De Kuip komen.
 

Abubakari

Well-known member
Ja, perfecte timing, na de smeekbede van Feyenoord om alsjeblieft geen geld terug te vragen zo'n wedstrijd spelen.
Sowieso naar, de morele chantage van miljoenenbedrijven naar supporters toe, ook van Ajax.
 

Bonehead

Well-known member
Sowieso naar, de morele chantage van miljoenenbedrijven naar supporters toe, ook van Ajax.

Niet mee eens. Ik heb 10 maanden geleden mijn seizoenkaart verlengd in de wetenschap dat de kans groot was dat ik 1, meerdere of alle wedstrijden moest missen. Ik voel mij geen klant, maar supporter. Er is geen haar op mijn hoofd die denkt om geld terug te vragen voor niet verleende diensten waar de club helemaal niks aan kan doen.

Ik doe trouwens min of meer hetzelfde met de reisorganisatie en de kroeg waar ik nog wel eens kom. Ik snap dat zij in zwaar weer zitten. Ik prijs mij gelukkig dat in die financiële situatie zit. Ik kan het mij dan ook voorstellen dat anderen er anders over denken. Maar ook bij Feyenoord kunnen mensen desgewenst hun geld terugkrijgen. Ik zie die chantage dus niet.
 
Bovenaan