Die speelt gewoon op het middenveld.Feyenoord met 10 man en Jorgensen
Dat je een stel domoren niet weet te motiveren om te winnen van Emmen zegt genoeg. Arne Slot kan wel wat spelers afvinken die weg kunnen.Advocaat begrijpt er niets van.
Dat zegt wel veel.
Interview na afloop nog gezien? Kökcü was dik tevreden, vond dat ie een goeie wedstrijd had gespeeld. De lat ligt niet echt hoog meer geloof ik.Ik wilde net Kokcu affikken maar hij was me voor
Het boeit sowieso niet wat de leiding hiervan vindt denk ik. Bij onze rivalen uit Amsterdam gaat het er veel harder aan toe. Daar wordt je gevormd. Bij Feyenoord is het al gauw goed. De bankzitters zijn qua talent drie klassen minder. Kun je nagaan....Interview na afloop nog gezien? Kökcü was dik tevreden, vond dat ie een goeie wedstrijd had gespeeld. De lat ligt niet echt hoog meer geloof ik.
Hij werd daarna ook terecht aardig afgefikt door die Spartaan.Interview na afloop nog gezien? Kökcü was dik tevreden, vond dat ie een goeie wedstrijd had gespeeld. De lat ligt niet echt hoog meer geloof ik.
Staat ook gewoon met een lach op het gezicht te vertellen, want hij heeft goed gespeeld en gescoord. Chagrijnig zijn na puntverlies thuis tegen Emmen laat ie liever aan de supporters over.Het boeit sowieso niet wat de leiding hiervan vindt denk ik. Bij onze rivalen uit Amsterdam gaat het er veel harder aan toe. Daar wordt je gevormd. Bij Feyenoord is het al gauw goed. De bankzitters zijn qua talent drie klassen minder. Kun je nagaan....
Diezelfde supporters die zijn loon ophoesten en er niet eens voor naar De Kuip komen.Staat ook gewoon met een lach op het gezicht te vertellen, want hij heeft goed gespeeld en gescoord. Chagrijnig zijn na puntverlies thuis tegen Emmen laat ie liever aan de supporters over.
Sowieso naar, de morele chantage van miljoenenbedrijven naar supporters toe, ook van Ajax.