Speelronde 27

Wat wordt het voor Henk Veerman?

  • Jongetje

    Stemmen: 3 42,9%
  • Meisje

    Stemmen: 4 57,1%

  • Totaal aantal stemmers
    7

Bernardo

Well-known member
Ja, perfecte timing, na de smeekbede van Feyenoord om alsjeblieft geen geld terug te vragen zo'n wedstrijd spelen.
Sowieso naar, de morele chantage van miljoenenbedrijven naar supporters toe, ook van Ajax.
Chantage?

Ik zou nooit geld terug vragen, iedereen wist toch van te voren dat dit een seizoen zou worden waarin je een hoop wedstrijden mist? Clubs kunnen hier helemaal niks aan doen en ik wil dat mijn club zo goed mogelijk door deze kut tijd heen komt. Wij konden bij begin seizoen meteen aangeven wat we wouden, ik heb meteen gekozen voor de optie geen geld terug. En dat zal ik aankomend seizoen ook weer doen.
 

Abubakari

Well-known member
Ik heb het dan vooral over je supporters een schuldgevoel aanpraten door te zeggen dat je club anders naar de kloten gaat. Daar zitten ook supporters bij die wel elk dubbeltje twee keer om moet draaien om een scc te kunnen kopen. En ik had het niet over Cambuur of Heracles, ik heb het over miljoenenbedrijven Ajax en Feyenoord. Ik zou mijn geld ook niet terug hoeven, geld genoeg, mij maakt het niet uit. Maar ik heb het over de mensen die het geld moeilijk kunnen missen maar wel een kaart kopen. Al zullen die wellicht dit seizoen sowieso geskipt hebben qua scc maar dan nog.
 

Bonehead

Well-known member
Ik heb het dan vooral over je supporters een schuldgevoel aanpraten door te zeggen dat je club anders naar de kloten gaat. Daar zitten ook supporters bij die wel elk dubbeltje twee keer om moet draaien om een scc te kunnen kopen. En ik had het niet over Cambuur of Heracles, ik heb het over miljoenenbedrijven Ajax en Feyenoord. Ik zou mijn geld ook niet terug hoeven, geld genoeg, mij maakt het niet uit. Maar ik heb het over de mensen die het geld moeilijk kunnen missen maar wel een kaart kopen. Al zullen die wellicht dit seizoen sowieso geskipt hebben qua scc maar dan nog.

Want bij Cambuur en Heracles gaan er een miljoenen om? Laten we er gemakshalve vanuit gaan dat bij Feyenoord om het tienvoudige gaat. Dat betekent dat een Heracles 1.5 miljoen mis loopt. Net als Feyenoord heeft ook Heracles dat geld niet zo in kas. Niet dat de club dan zo omvalt, maar het wordt wel moeilijk. Bij elke BVO. Als je je geld terug wil kan dat en je wordt niet aan schandpaal genageld. Ik vind het een keurig en begrijpelijk verhaal van Feyenoord. Alleen is het dan wel onbegrijpelijk dat ze dan Platto ebben gehaald.
 

Abubakari

Well-known member
Niet zoveel miljoenen als bij Ajax en Feyenoord.

Ik snap best wat je zegt, maar ik vind dat als je spelers zwaar overbetaald je niet zo'n huilvideootje van Koevermans op je social media moet zetten.

Maar goed, (wedstrijd)voetbal maar weer. Want dit forum staat wel vol met politiek en corona maar over voetbal wordt steeds minder gepost.
 
Bovenaan