Chantage?Ja, perfecte timing, na de smeekbede van Feyenoord om alsjeblieft geen geld terug te vragen zo'n wedstrijd spelen.
Sowieso naar, de morele chantage van miljoenenbedrijven naar supporters toe, ook van Ajax.
Ik heb het dan vooral over je supporters een schuldgevoel aanpraten door te zeggen dat je club anders naar de kloten gaat. Daar zitten ook supporters bij die wel elk dubbeltje twee keer om moet draaien om een scc te kunnen kopen. En ik had het niet over Cambuur of Heracles, ik heb het over miljoenenbedrijven Ajax en Feyenoord. Ik zou mijn geld ook niet terug hoeven, geld genoeg, mij maakt het niet uit. Maar ik heb het over de mensen die het geld moeilijk kunnen missen maar wel een kaart kopen. Al zullen die wellicht dit seizoen sowieso geskipt hebben qua scc maar dan nog.
Valt wel mee toch.Wat een verschrikkelijk gestuntel weer van Feyenoord.
Misschien een keer voor je eigen club gaan hupsen? Die doen het niet zo best geloof ik.Dan zeg ik maar hups ADO
Hij is niet voor een club. Hij is tegen een club.Misschien een keer voor je eigen club gaan hupsen? Die doen het niet zo best geloof ik.
Ik ben er op tijd bij vandaag.
Hup Ajax!
Goeie post hoor, hup Ajax!
Juist, HUP NAC!Misschien een keer voor je eigen club gaan hupsen? Die doen het niet zo best geloof ik.
De Wilders van DVK.Hij is niet voor een club. Hij is tegen een club.