Speelronde 27

Wat wordt het voor Henk Veerman?

  • Jongetje

    Stemmen: 3 42,9%
  • Meisje

    Stemmen: 4 57,1%

  • Totaal aantal stemmers
    7

Batigoal

Well-known member
Als je hem vandaag ook weer ziet spelen blijft het jammer dat hij weg gaat na dit seizoen. Ben wel erg benieuwd hoe hij het bij Leipzig gaat doen.

Als Nagelsmann blijft en geduld met hem heeft zie ik het best een succes worden. Dan heeft Oranje er een goeie optie bij op termijn.

Tadic inmiddels met de 4-0! Hopelijk zet Ajax in de tweede helft door.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
PSV met zoveel aanvallende kwaliteit en dan zoveel kansen missen. Heel bijzonder.
 

Abubakari

Well-known member
Lang geleden dat Ajax zo ver voor stond in een titelrace. De titelstrijd was in de kampioensjaren toch altijd wel aardig lang spannend, nu was het half februari al zeker en loopt Ajax alleen maar verder uit. Heerlijk. Vorige week PSV-Feyenoord, deze week AZ-PSV, normaal hoop je dan dat de grote concurrent van Ajax punten verspeelt, nu maakt het echt geen reet uit wie wint of verliest. Al blijft het mooi als PSV verliest, dus dat trof dan ook nog.
Lekker weekend weer.
 

SanMark.

Well-known member
Niets aan op deze manier, en het is een voorbode hoe het de komende jaren gaat worden.

Laten de grote clubs zich maar zo snel mogelijk afscheiden en in een NBA model gaan spelen.
 

Abubakari

Well-known member
Niets aan op deze manier, en het is een voorbode hoe het de komende jaren gaat worden.

Laten de grote clubs zich maar zo snel mogelijk afscheiden en in een NBA model gaan spelen.
Mwoah, voor hetzelfde geld laat PSV volgend jaar ook weer weinig liggen, net als in het vorige seizoen waarin Ajax kampioen werd. Of AZ, kan ook nog.
Ik heb er niks op tegen om eerst nog een jaar of wat een abonnement op de titel te hebben hoor. Iets spannender mag wel, hoeft niet persé.
 

SanMark.

Well-known member
Er komt komend seizoen weer alleen aan CL inkomsten minimaal 40 miljoen extra binnen, en over 2 of 3 jaar is het 70 miljoen wat je extra krijgt. Nou wat een feest, alles word compleet uit elkaar getrokken.

Dan zie ik liever een gesloten model waar zeer veel geld naar toe gaat , en als Ajax daarbij zit zou ik het mooi vinden en als ze in de Nederlandse competitie zouden blijven vind ik het ook prima alleen zal daar dan veel minder geld naar toegaan en zal je weer een mooiere competitie krijgen.
 

Abubakari

Well-known member
Er komt komend seizoen weer alleen aan CL inkomsten minimaal 40 miljoen extra binnen, en over 2 of 3 jaar is het 70 miljoen wat je extra krijgt. Nou wat een feest, alles word compleet uit elkaar getrokken.

Dan zie ik liever een gesloten model waar zeer veel geld naar toe gaat , en als Ajax daarbij zit zou ik het mooi vinden en als ze in de Nederlandse competitie zouden blijven vind ik het ook prima alleen zal daar dan veel minder geld naar toegaan en zal je weer een mooiere competitie krijgen.
Voorlopig is dit het eerste seizoen waarin Ajax makkelijk kampioen wordt, eerst maar eens kijken of de rest de komende jaren zo blijft falen, want normaal zal PSV of AZ ook wel minder laten liggen tegen de rest dan ze dit seizoen doen. Er is meestal nog wel eentje die het ook gewoon goed doet tegen de kleintjes en lang bij blijft, dit seizoen eens niet.

Toekomst zal wel worden dat Ajax in een Europese Superleague speelt (als je een plekje tussen de grote landen kunt krijgen) en dan zal het voor Ajax makkelijker worden spelers langer vast te houden. Dan zit daaronder een Ajax team wat in de eredivisie speelt, en met dat team zal het ongetwijfeld spannender worden. Maar goed, kijk ook naar de andere grootsten, Bayern staat maar net voor op RB Leipzig, Juventus ver achter op Inter, PSG nog steeds achter Lille, dus zo simpel is het schijnbaar nog niet altijd.
 

ALenstra

Well-known member
Gisteravond bij Studio Voetbal een behoorlijke discussie tussen Pierre en Kees over Dick Advocaat. Volgens Pierre wordt Advocaat beschermd door de Nederlandse media maar Kees liet duidelijk blijken dat dit onzin was.
 

Hankie

Well-known member
Gisteravond bij Studio Voetbal een behoorlijke discussie tussen Pierre en Kees over Dick Advocaat. Volgens Pierre wordt Advocaat beschermd door de Nederlandse media maar Kees liet duidelijk blijken dat dit onzin was.

Pierre praat vaak onzin, maar hier heeft hij wel gelijk in.
 

Batigoal

Well-known member
Voorlopig is dit het eerste seizoen waarin Ajax makkelijk kampioen wordt, eerst maar eens kijken of de rest de komende jaren zo blijft falen, want normaal zal PSV of AZ ook wel minder laten liggen tegen de rest dan ze dit seizoen doen. Er is meestal nog wel eentje die het ook gewoon goed doet tegen de kleintjes en lang bij blijft, dit seizoen eens niet.

Toekomst zal wel worden dat Ajax in een Europese Superleague speelt (als je een plekje tussen de grote landen kunt krijgen) en dan zal het voor Ajax makkelijker worden spelers langer vast te houden. Dan zit daaronder een Ajax team wat in de eredivisie speelt, en met dat team zal het ongetwijfeld spannender worden. Maar goed, kijk ook naar de andere grootsten, Bayern staat maar net voor op RB Leipzig, Juventus ver achter op Inter, PSG nog steeds achter Lille, dus zo simpel is het schijnbaar nog niet altijd.

Een gesloten Super League is een verschrikking, laat ze dat zo lang mogelijk uitstellen a.u.b. En inderdaad eens dat dit het eerste jaar is waarin we duidelijk beter zijn dan de rest; nog maar een jaar geleden had de titel zonder corona naar AZ kunnen gaan. Ik kan me ook nog wel jaren herinneren dat PSV 4 keer achter kampioen werd (de horror!) met een prima team, maar dat hield ook op een gegeven moment op.

Uiteraard stroomt er lekker veel geld binnen, maar er komt een tijd dat Overmars vertrekt en vast vervangen wordt door een prutser die niet de juiste spelers weet te halen, of Feyenoord dat toch uit pure ellende in zee gaat met rijke overzeese investeerders. Nee, laten we bij onze 10e landstitel op rij pas eens nadenken hoe we de competitie spannender kunnen krijgen.
 
Bovenaan