Miramar
Well-known member
Het record staat op naam van De Graafschap, dat drie goals om de oren kreeg met twee man meer op het veld.Nou, hahahaha. FC Groningen is de eerste ploeg sinds 300 BC die 2 goals tegenkrijgt met een man meer.
Het record staat op naam van De Graafschap, dat drie goals om de oren kreeg met twee man meer op het veld.Nou, hahahaha. FC Groningen is de eerste ploeg sinds 300 BC die 2 goals tegenkrijgt met een man meer.
Die sloeg werkelijk nergens op.Die rode kaart, man man man
Zou Ihattaren bij Heerenveen mee kunnen hobbelen?
Ik denk dat hij er aardig doorheen zou kunnen rollen.
Makkie. 1-0.PEC Zwolle vs Feyenoord. De statistieken wijzen uit dat de Blauwvingers zich weten te herpakken na een Europees avontuur.
Bereid je maar voor op een heel lange uitlaatbeurt met je hond.Dan zou dit Feyenoord wel een heel bijzonder dom elftal zijn om weer met een nederlaag van het veld te stappen na een Europese pot. Ik ga uit van een 1-3 voor de Rotterdammers.
Makkie. 1-0.
Ah, dan weet ik nu al van wie de lege bierbekers, betaalt met nazi wisselgeld, op het veld gegooid worden als Feyenoord achter staat.Onze compagnon neemt namens het voorwoord-collectief onze honneurs waar in het uitvak met het restant van jouw overdraagbare consumptiemuntjes...
Dan zou dit Feyenoord wel een heel bijzonder dom elftal zijn om weer met een nederlaag van het veld te stappen na een Europese pot. Ik ga uit van een 1-3 voor de Rotterdammers.
Houden zo!Traditioneel vaak een lastige pot PEC uit.