Speelronde 26

Eef de Kip

Well-known member
Ach het hele forum is een aaneenschakeling van kinderachtigheid, ik kan je wel 300 voorbeelden geven waarvan ik me af vraag of we wel volwassen zijn hier maar joh, dat is het forum hier al 20 jaar. Zoiets als dit duurt weer een dag of 3 en dan gaan we weer over tot de orde van de dag tot er volgende week weer wat anders gebeurt.
 

stc

Well-known member
Ik heb veel vertrouwen dat PSV gaat winnen, ondanks de vele fouten gisteren bij de heren uit Eindhoven.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het idee om met een ludieke knipoog bij te dragen aan enige ontspanning in letterlijke en figuurlijke zin was wellicht te hoog ingezet...

Erg leuk, maar Feyenoord had je natuurlijk wel met een hoofdletter moeten schrijven.
 

Reinoud

Well-known member
Ik heb veel vertrouwen dat PSV gaat winnen, ondanks de vele fouten gisteren bij de heren uit Eindhoven.
Dit geeft me zowaar hoop op een resultaat van Utrecht ;) Al mist de thuisploeg aardig wat spelers.

Prima begin voor Ajax!
 

Batigoal

Well-known member
Poeh, de tweede helft zakken we weer flink terug naar het belabberde niveau van de laatste weken. De 2-2 is niet uigesloten.
 

stc

Well-known member
Ajax gaat gewoon winnen. Hebben veel meer kwaliteit van Cambuur om de overwinning veilig te stellen.
 
Bovenaan