Speelronde 26

JMD

Well-known member
Afgelopen. Dus de ploegen die 17e en 18e stonden aan het begin van dit weekend winnen... Schokeffect van ontslag Grim dus niet gewerkt. En als je het hier niet doet wordt het voor Willem II heel lastig thuis tegen AZ en uit tegen Feyenoord, de komende 2 duels.
 

fortuna1987

Well-known member
Verdiende overwinning, maar jammer dat we na de 1-0 weer verdedigend gaan spelen. Prima eerste helft, tweede wat minder, maar 3 punten het belangrijkste.
 

stc

Well-known member
Opstellingen van Utrecht en PSV
FC UTRECHT: De Keijzer,Warmerdam,
v.d.Hoorn,St.Jago,v.d.Kust,v.Overeem,
Maher,v.d.Streek,Timber,Balk,Douvikas

PSV: Drommel,Mauro Júnior,Teze,Obispo,
Max,Gakpo,Gutiérrez,Götze,Sangaré,Doan,
Zahavi

Alvast: Hups PSV!
Goed dat Veerman en Madueke op de bank zitten. Jammer dat Sangare nog in de basis staat. Van mij had deze ook op de bank mogen zitten

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 

JMD

Well-known member
Madueke op de bank snap ik wel, Veerman niet. Ja, die speelde donderdag niet goed, maar de duels ervoor was hij uitblinker. Mag iemand geen slecht duel spelen?
 

JMD

Well-known member
Utrecht wordt langzaamaan sterker. Eerste 20-25 minuten waren overduidelijk voor PSV, zonder echte kansen voor de Eindhovenaren. Daarna wat slordiger van PSV-zijde en Utrecht wordt beter.
 

JMD

Well-known member
En daar dan bijna de 0-1, maar Warmerdam voorkomt dat Götze de 0-1 kan binnentikken
 

JMD

Well-known member
Die telde ik al voor Utrecht. Drommel staat in de weg, maar weet daar zelf niet veel van
 

JMD

Well-known member
Dit moet je als assistent toch beter zien dan als Nijhuis zijnde? Overduidelijke corner en je staat er bovenop.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Die Balk is echt een matige speler. Heel ijverig, maar zodra hij in de buurt komt van de goal, gaat het steeds hopeloos mis.
 
Bovenaan