Beginnen op de bank voor Veerman kan geen kwaad. Slecht spelen kan maar Ik vind dat hij opzichtig in de fout is gegaan afgelopen donderdag.Madueke op de bank snap ik wel, Veerman niet. Ja, die speelde donderdag niet goed, maar de duels ervoor was hij uitblinker. Mag iemand geen slecht duel spelen?
En een fout maken mag niet?Beginnen op de bank voor Veerman kan geen kwaad. Slecht spelen kan maar Ik vind dat hij opzichtig in de fout is gegaan afgelopen donderdag.
Als het aan mij had gelegen zaten Drommel en Sangare ook op de bank. Helaas ben ik geen trainer daar.En een fout maken mag niet?
Drommel mocht ik weet niet hoeveel blunders maken voordat die een keer gepasseerd werd. Sangare maakt ook veel fouten
Kom op PSV!!! We laten Utrecht teveel komen.
Dus als een spits kans op kans mist is dat geen probleem?Fout maken kan maar niet op die positie van het veld.
Wat is er mis met die 2de keeper?Pff geen Bijlow. Kansloze nederlaag met die clown op doel. Partizan thuis gaat ook een lastig verhaal worden.
Twente uit ook nog...Met het resterende programma van PSV is Utrecht naast Feyenoord zo'n beetje de enige ploeg die ik ze van de overwinning zie houden, dus hup Utreg!
Dat is ook een probleem bij PSV. Alleen hebben ze geen beter materiaal in de spits als dit.Dus als een spits kans op kans mist is dat geen probleem?
Allemaal zeker waar en de bal is rond enz., maar ik vind PSV vervelend constant. Ook de matige wedstrijden in de Eredivisie weten ze winnend af te sluiten.Twente uit ook nog...
En het zou goed moeten gaan, maar als je op de laatste speelronde nog naar Zwolle moet dat een resultaat nodig heeft om degradatie te ontlopen is dat ook geen 1,2,3 tje.
Bij Ajax hetzelfde hoor de laatste weken, op dat slippertje bij de Eagles na. Ja, ze hebben 2x de laatste minuten nodig, maar in beide duels stond Ajax gewoon 2 goals voor.Allemaal zeker waar en de bal is rond enz., maar ik vind PSV vervelend constant. Ook de matige wedstrijden in de Eredivisie weten ze winnend af te sluiten.
Jep... Sowieso heb ik vandaag bij Fortuna - Willem II en dit duel al heel veel domme gele kaarten gezien.Vinicius is niet zo slim, he.
Dat was eigenlijk 2x geel in één actie, net als die van Arsenal laatst.Vinicius is niet zo slim, he.
Allemaal zeker waar en de bal is rond enz., maar ik vind PSV vervelend constant. Ook de matige wedstrijden in de Eredivisie weten ze winnend af te sluiten.