Ze gaan traditioneel nog bij Feyenoord verliezen. Dus Ajax kan nog een keer verliezen en gelijkspelen. Gaat nog heel spannend worden.Allemaal zeker waar en de bal is rond enz., maar ik vind PSV vervelend constant. Ook de matige wedstrijden in de Eredivisie weten ze winnend af te sluiten.
Klopt ja. Als het zo door blijft gaan wordt die dag van Feyenoord - PSV heel mooi. Want het is dan ook AZ - Ajax, en als Ajax/PSV nog dicht bij elkaar staan en Feyenoord/AZ ook dan kan het na die dag alle kanten op.Ze gaan traditioneel nog bij Feyenoord verliezen. Dus Ajax kan nog een keer verliezen en gelijkspelen. Gaat nog heel spannend worden.
Alsof op het middenveld wel beter materiaal hebben.Dat is ook een probleem bij PSV. Alleen hebben ze geen beter materiaal in de spits als dit.
Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
Wat is er mis met die 2de keeper?
Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
Al weken. Zou het echt niet erg vinden als we hem van de zomer kunnen verkopen voor een miljoen of 12.Malacia is echt drama vandaag
Gewoon vier keer dezelfde verkeerde pass afleveren. Niet normaal.Al weken. Zou het echt niet erg vinden als we hem van de zomer kunnen verkopen voor een miljoen of 12.
Als het je eigen club overkomt is dit zwaar klote, maar dit is dus wel wat voetbal zo onvoorspelbaar (en daarom zo mooi) maakt. Je komt 45' niet echt in de problemen, bent veel en veel beter en dan vervolgens krijg je er 1 tegen...Ongelooflijk.