Speelronde 26

Speelronde 26


  • Totaal aantal stemmers
    18
  • Opiniepeiling gesloten .

JMD

Well-known member
Wat heb je aan 5 aanvallers als je de bal achterin op een veteranentempo rondspeelt???
 

RickPSV

Active member
Zo slecht als dit heb ik PSV al een aantal jaartjes niet meer gezien. Sinds na de winterstop is t zo ongelooflijk slecht. Ik snap wel waarom ze uitgefloten worden op deze manier hoor...
 

JMD

Well-known member
Zo slecht als dit heb ik PSV al een aantal jaartjes niet meer gezien. Sinds na de winterstop is t zo ongelooflijk slecht. Ik snap wel waarom ze uitgefloten worden op deze manier hoor...

Het wordt met de week slechter... Ajax lacht zich (terecht) rot, en zelfs al zouden ze vandaag niet voorbij PSV komen, dan doen ze dat over 2 weken wel.
 

RickPSV

Active member
Het wordt met de week slechter... Ajax lacht zich (terecht) rot, en zelfs al zouden ze vandaag niet voorbij PSV komen, dan doen ze dat over 2 weken wel.

Inderdaad. Zo denk ik er dus ook over.
Ik vind Schwaab de enige die elke week wel zich inzet.
 

RickPSV

Active member
YES! Weer een late goal 1-0 Lozano!

Het spel is fucking slecht van PSV, maar desondanks is dit gewoon lekker.
 

Pascallovic

Well-known member
En dan stop je de laatste 10 minuten met voetballen en ga je echt alleen maar achterin hangen. Eigen schuld.
 

JMD

Well-known member
VVV met de eerste wissel, aanvaller voor een verdediger. Dat wordt nu tegenhouden...
 

JMD

Well-known member
En dan stop je de laatste 10 minuten met voetballen en ga je echt alleen maar achterin hangen. Eigen schuld.

Klopt. Overigens vond ik PSV daar ook niet echt slim van gebruik maken door die bal steeds hoog de pot in te gooien. Met dat centrum achterin (en de wind) is de kans dat dat goed gaat klein. Je moet het juist van beweeglijkheid hebben, wat Lozano liet zien.

Bijna 1-1 nu.
 

JMD

Well-known member
Hoe haalt Dumfries die bal eruit???


Nu lijkt PSV achterover te leunen. Kom op PSV naar voren!!!
 
Bovenaan