Speelronde 26

Speelronde 26


  • Totaal aantal stemmers
    18
  • Opiniepeiling gesloten .

stc

Well-known member
Persoonlijk had ik Rosario eruit gehaald en Hendrix erin, wel blij dat Ihattaren en Sadilek er beiden instaan.

Rosario en Hendrix speelde beide laatste wedstrijden niet echt goed. Tegen Excelsior uit deed het middenveld Rosario, Ihattaren en Sadilek het prima.

Bergwijn moet vandaag geen gele kaart oplopen. Anders is hij geschorst tegen Ajax.
 
Laatst bewerkt:

JFK

Well-known member
Reserves PSV
Room, Van de Meulenhof, Behich, Pereiro, Hendrix, Obispo, Malen, Rigo, Sainsbury, Gakpo, Gut?errez, Teze

Prima bank zou ik zeggen met een Hendrix, Pereiro, Malen, Gakpo en Gutierrez
Wie zijn de reserves bij VVV?
 

JMD

Well-known member
Daar werd Lozano wel geraakt, maar als je eerst 3 passen doorloopt en dan pas valt krijg je geen vrije trap natuurlijk... :p
 

JMD

Well-known member
Lozano liet na 3 minuten al zien veel sneller te zijn dan de back van VVV. Vervolgens speelt PSV Lozano 0x meer aan om 1 tegen 1 tegen die back te komen... We spelen liever de bal 100x heen en weer achterin. Tempo 0,0. Beweging 0,0. Het is weer dramatisch.
 

JMD

Well-known member
Ik vind dat PSV echt slecht speelt...
Zoals zeg maar sinds de winterstop...
Het is aan de dip van Ajax in jan/feb te danken dat we nog op kop staan...

En ja, ongetwijfeld zullen ploegen zich nu beter op PSV kunnen instellen, maar PSV speelt zelf ook echt minder. Veel minder tempo, diepgang, spelplezier enz
 

JMD

Well-known member
Als we over 2 weken zo spelen kunnen we ons de busreis over de A2 besparen. Dan gaan we er met historische cijfers af.
 

Pascallovic

Well-known member
Als we over 2 weken zo spelen kunnen we ons de busreis over de A2 besparen. Dan gaan we er met historische cijfers af.
Nu is het in Venlo op dat veld tegen een georganiseerd VVV-Venlo ook erg moeilijk voetballen. Over twee weken heb je totaal andere omstandigheden.

Grote kans voor Bergwijn.
 
Bovenaan