Speelronde 26

Speelronde 26


  • Totaal aantal stemmers
    18
  • Opiniepeiling gesloten .

PES5

Administrator
Forumleiding
Zwaar verdiende zege voor De Graafschap en dat gun ik die ploeg en trainer van harte. Tactisch afgetroefd door Henk en Sandor.

Tel daarbij op de waardeloze instelling en een avond als deze is te verklaren.

Oh ja, kan iemand aub de contributie van Doke Schmidt opzeggen voor 15 juni?
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Nu maar hopen dat Heerenveen de trainer niet ontslaat en bij Henkie aanklopt haha.

Henk wil dolgraag in Heerenveen werken en van mij mogen ze hem die kans geven. Normale vent die weet wat de mensen hier graag zien.
 
Laatst bewerkt:

PES5

Administrator
Forumleiding
Als Heerenveen 'm belt op slag wel.

Wie gaat PEC eigenlijk aanstellen als nieuwe trainer? Verbeek?
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Het alternatief voor Schmidt is toch Floranus? Dan heb je een probleem zullen we maar zeggen.

Floranus is geblesseerd. Daar zit wel wat potentie in, maardat is net als Hornkamp een jong gastje dat nog heel beel moet leren.

Die Benschop is echt een uitstekende aanwinst voor De Graafschap trouwens. En ik denk dat Burgzorg volgend seizoen een stap gaat maken. Goede speler.
 

zwammy

Well-known member
Het slechtste NAC wat ik ooit heb gezien. En ik ga al vanaf 93. Ik ben er echt helemaal klaar mee.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Dat is niets nieuws onder zon. Henk heeft bij beide clubs veel herinneringen liggen en komt er graag en heeft er nooit een geheim van gemaakt dat hij trainer van Heerenveen wil worden. Alleen toen hij bij Cambuur zat, kon hij dat nooit hardop zeggen.
 
Bovenaan