Speelronde 26

Speelronde 26


  • Totaal aantal stemmers
    18
  • Opiniepeiling gesloten .

zwammy

Well-known member
Je hebt toch nog acht jaar een seizoenkaart?

Nog 7 volgens mij , tenminste, dat hoop ik. Volgend jaar zal ik wel weer gaan. Maar dit team, deze trainer, deze staf en deze aandeelhouders brengen het slechtste in mij naar boven dus voor nu is het even klaar.
 

gevegt

Well-known member
Nog 7 volgens mij , tenminste, dat hoop ik. Volgend jaar zal ik wel weer gaan. Maar dit team, deze trainer, deze staf en deze aandeelhouders brengen het slechtste in mij naar boven dus voor nu is het even klaar.

Geen camouflagepak voor jou dus.
 

Atreides

Well-known member
Dat de Graafschap begint steeds beter te worden. Onbegrijpelijk dat ze in Heerenveen niet wat meer met dit materiaal doen.

Feyenoord moet echt oppassen voor een vrije val. Ook gewoon schaamteloos. Verliezen van PEC, Fortuna, Groningen, Excelsior, Willem II en Trencin. En dan ?mogen? ze nog 8 wedstrijden....
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dat de Graafschap begint steeds beter te worden. Onbegrijpelijk dat ze in Heerenveen niet wat meer met dit materiaal doen.

Feyenoord moet echt oppassen voor een vrije val. Ook gewoon schaamteloos. Verliezen van PEC, Fortuna, Groningen, Excelsior, Willem II en Trencin. En dan ?mogen? ze nog 8 wedstrijden....

Ja en nog steeds derde staan...
 

JMD

Well-known member
Belangrijke dag in de titelrace vandaag. Met VVV - PSV en AZ - Ajax staan er uitduels voor de titelkandidaten op het programma die niet 1,2,3 gewonnen zijn.
Hoe is de stand om 16.15?
 

stc

Well-known member
Opstelling PSV:
Zoet, Dumfries, Schwaab, Viergever, Angelino; Rosario, Ihattaran, Sadilek; Lozano, de Jong, Bergwijn.

Geen Hendrix in de basis
 

stc

Well-known member
Opstelling VVV
Unnerstall; Janssen, Kum, Roseler, Rutten; Van Ooijen, Post, Seuntjes; Joosten, Mlapa, Opoku
 

stc

Well-known member
Reserves PSV
Room, Van de Meulenhof, Behich, Pereiro, Hendrix, Obispo, Malen, Rigo, Sainsbury, Gakpo, Gut?errez, Teze

Prima bank zou ik zeggen met een Hendrix, Pereiro, Malen, Gakpo en Gutierrez
 

RickPSV

Active member
Opstelling PSV:
Zoet, Dumfries, Schwaab, Viergever, Angelino; Rosario, Ihattaran, Sadilek; Lozano, de Jong, Bergwijn.

Geen Hendrix in de basis

Persoonlijk had ik Rosario eruit gehaald en Hendrix erin, wel blij dat Ihattaren en Sadilek er beiden instaan.
 
Bovenaan