Speelronde 26

Speelronde 26


  • Totaal aantal stemmers
    18
  • Opiniepeiling gesloten .

JMD

Well-known member
Interlandbreak nu, daarna zijn de koppies hopelijk weer wat fitter...


Overigens had Ajax het hier ook heel moeilijk, won ook vlak voor tijd, door een penalty. Gewoon een lastige uitpot dit.
 

RickPSV

Active member
Interlandbreak nu, daarna zijn de koppies hopelijk weer wat fitter...


Overigens had Ajax het hier ook heel moeilijk, won ook vlak voor tijd, door een penalty. Gewoon een lastige uitpot dit.

Ja, en werd VVV goal onterecht afgekeurd destijds.
 

Reinoud

Well-known member
Uiteindelijk had VVV wel een puntje verdient, maar ze verzuimde te voetballen. Belangrijke pot in Alkmaar nu voor Ajax.
 

SanMark.

Well-known member
Nee omdat ze voor de zoveelste keer een matige wedstrijd spelen en dan vlak voor tijd toch nog punten pakken.

Als je het zo vaak doet is het geen mazzel meer maar een kwaliteit.

En de schijterigheid van VVV, als die gewoon naar voren voetballen maken ze gewoon kans om te scoren, want PSV laat al weken zien dat ze het tegen elke tegenstander ontzettend moeilijk hebben.

Van Bommel stond ook alweer als een grootst trainer langs de kant de laatste minuten. Een prima boegbeeld wat precies bij de club past.

Opvallend btw dat er op 91.48 werd afgefloten als je minimaal 2 minuten bijtrekt. (Hier vooral niets achterzoeken want ik verwacht niet dat VVV in die 12 seconden gaat scoren maar ik dacht altijd dat er dan minimaal 2 minuten bijgetrokken zou worden)
 

JMD

Well-known member
Opvallend btw dat er op 91.48 werd afgefloten als je minimaal 2 minuten bijtrekt. (Hier vooral niets achterzoeken want ik verwacht niet dat VVV in die 12 seconden gaat scoren maar ik dacht altijd dat er dan minimaal 2 minuten bijgetrokken zou worden)

Klopt. En was het nou nog geweest als bv Zoet een doeltrap had gehad, had ik het me nog kunnen voorstellen, of als het 3-0 of 0-3 was geweest ofzo, maar met een inworp voor VVV op die plek was dat toch wel heel erg gek.
 

Maasveld

Well-known member
En de schijterigheid van VVV, als die gewoon naar voren voetballen maken ze gewoon kans om te scoren, want PSV laat al weken zien dat ze het tegen elke tegenstander ontzettend moeilijk hebben.

We hebben meer kansen/mogelijkheden gehad dan PSV, maar waren niet scherp genoeg voor de goal.

Ik vind het echt absurd dat Mlapa niet is gewisseld. Die man was helemaal naar de klote, waardoor het in de laatste 10 minuten inderdaad roeien en tegenhouden was. Steijn had na 80 minuten Grot moeten brengen, dan had je in ieder geval nog kans gehad om de bal wat langer voorin te houden en de opbouw van PSV te verstoren.
 

JMD

Well-known member
Deze Seuntjes overigens familie van die van VVV?
Klopt.
Bizarre situatie in die familie trouwens.
Bij AZ speelt Mats Seuntjes, die heeft een tweelingbroer. Ralf Seuntjes (die van VVV) heeft ook een tweelingbroer. Dus 2 tweelingen in de familie. Dat is al apart, maar het wordt helemaal vreemd als ik je zeg dat ze allemaal op dezelfde dag jarig zijn... :)
Allevier geboren op 17 april, 2 in 1989, 2 in 1992.


Ziyech gewisseld. Dolberg erin.
 
Bovenaan