Speelronde 26

Speelronde 26


  • Totaal aantal stemmers
    18
  • Opiniepeiling gesloten .

SanMark.

Well-known member
Ik blijf het onvoorstelbaar vinden , wat het niveau verschil is bij Ajax als ze Europees spelen en in de Nederlandse competitie.

De gehele selectie heeft niet of nauwelijks een prijs gewonnen en ze voetballen in de Nederlandse competitie of ze alles al hebben meegemaakt en hebben gewonnen.
 

JMD

Well-known member
Ik blijf het onvoorstelbaar vinden , wat het niveau verschil is bij Ajax als ze Europees spelen en in de Nederlandse competitie.

De gehele selectie heeft niet of nauwelijks een prijs gewonnen en ze voetballen in de Nederlandse competitie of ze alles al hebben meegemaakt en hebben gewonnen.

En dan kan ik het me nog voorstellen als je komende woensdag tegen Juve zou spelen, dat dan je gedachten ergens anders zijn. Maar vandaag, nee. En je moet winnen als Ajax zijnde, want anders is het gat weer meer dan 1 duel tov PSV en heb je het niet meer in eigen hand met een loeizware aprilmaand voor de boeg.
 

JMD

Well-known member
Overigens, AZ zet de lijn van het duel in Eindhoven door. Het geeft goed partij aan een topploeg en is misschien wel beter. In Eindhoven viel het na rust ver weg, ben benieuwd of AZ het nu wel 2 helften kan volhouden.
 

Pascallovic

Well-known member
Slechte wedstrijd, in combinatie met hele lastige omstandigheden qua wind. Als Ajax rond de middenlijn komt leveren ze de bal in. AZ staat wel goed en zit er fel op. Ajax verliest elk duel.
 

JMD

Well-known member
Lekker verdedigd bij deze vrije trap, 3 AZ-ers vrij voor de keeper, alleen de bal is net te ver weg.
 

JMD

Well-known member
Nou AZ, nu vasthouden. Den Haag lukte dat een paar weken terug een minuut of 5 ofzo om vervolgens kansloos eraf te gaan.
 
Bovenaan