Speelronde 26

Speelronde 26


  • Totaal aantal stemmers
    18
  • Opiniepeiling gesloten .

JMD

Well-known member
Bizot mag van mij echt wel 2e keeper van Oranje zijn, ipv Zoet. Ook al heeft dat niet super veel meerwaarde. Maar ik vind Bizot dit seizoen sowieso beter dan Zoet.
Ik denk dat Bizot ionmiddels al 2e keeper van Oranje is ja. Maar goed, beide mogen toch op de bank zitten volgens mij, dus maakt dat (zolang Cillessen niet uitvalt) niet uit.
 

JMD

Well-known member
En weer speelt AZ een counter niet uit.
Dramatische vrije trap overigens van Tadic.
 

RickPSV

Active member
Ik denk dat Bizot ionmiddels al 2e keeper van Oranje is ja. Maar goed, beide mogen toch op de bank zitten volgens mij, dus maakt dat (zolang Cillessen niet uitvalt) niet uit.

Mocht AZ dit halen, dan is PSV ondanks het slechte spel tegen VVV echt wel de grote winnaar van de dag.
 

Pascallovic

Well-known member
Dikverdiende nederlaag. Gefeliciteerd AZ'ers. De strijdt voor plek 3 ligt open. De topper over 2 weken gaat om des keizersbaard.
 

JMD

Well-known member
Belangrijke dag in de titelrace vandaag. Met VVV - PSV en AZ - Ajax staan er uitduels voor de titelkandidaten op het programma die niet 1,2,3 gewonnen zijn.
Hoe is de stand om 16.15?

Verschil dus 5 punten.

Ajax moet nu winnen van PSV over 2 weken. PSV kan achterover leunen.
 

JMD

Well-known member
Huh? Dat hadden anders ook gemoeten. Enige verschil is dat we er nu klote meer aan hebben.
Klopt, maar bij 2 punten verschil is een gelijkspel niet echt dodelijk, alleen heb je het dan niet meer in eigen hand. Bij een gat van 5 punten heb je erg weinig aan een gelijkspel, 5 punten met nog 7 duels is dan best wel wat.
 
Bovenaan