gevegt
Well-known member
Ik dank god op de blote knie?n dat wij niet van die softies zijn.Gelukkig hebben wij als PSV-ers nog geen meeting gepland.
Gisteren een halve dag opgetrokken met een emeritus forumlid. Sindsdien zuip ik nog meer.
Ik dank god op de blote knie?n dat wij niet van die softies zijn.Gelukkig hebben wij als PSV-ers nog geen meeting gepland.
Op meetings met PSV'ers wordt er altijd geknokt toch?
Dat weet ik inderdaad. Alhoewel, voor dit forum is er ooit een PSVer neergeslagen door een Feyenoorder. Die deed dat zo slecht dat die kutpsver de volgende dag gewoon weer kon posten.Bij mij niet bekend. Misschien weet Gevegt dat.
Dat weet ik inderdaad. Alhoewel, voor dit forum is er ooit een PSVer neergeslagen door een Feyenoorder. Die deed dat zo slecht dat die kutpsver de volgende dag gewoon weer kon posten.
Dan ben je dus gewoon een watje.
Dat was dan een gemoedelijke klap die jullie als muziek in de oren klinkt.
Persoonlijk had ik hem alle kleuren van de regenboog laten zien en nog een trap nageven omdat hij PSV in een kwaad daglicht zette.
Natuurlijk wel met 1 arm op de rug, maar dat is logisch.
Gezellig! Iedereen welkom?PES5 komt volgend weekend Rotterdam op stelten zetten. Zaterdagavond met z'n allen naar Excelsior - Heerenveen. Daarna de stad in en crashen bij Fabian. Zondag door naar Feyenoord - AZ.
Gezellig! Iedereen welkom?
Zeker!
Dan kom ik ook!
Ah mn agenda zegt dat ik in Praag zit volgende week. Andere keer!
Netjes....:duim:
Er moet natuurlijk wel een biljart zijn.Top! :duim:
Zwammy toch?We hebben inderdaad wisselende ervaringen met PSV-ers. Mario is altijd wel relaxed. JMD ook. Maar met een niet nader te noemen ander individu was het een ander verhaal.
Zwammy toch?