Speelronde 25 & 26

Speelronde 25 & 26


  • Totaal aantal stemmers
    13
  • Opiniepeiling gesloten .

Maasveld

Well-known member
Het is al vaak bewezen dat er tegen ieder team puntverlies kan worden geleden.

Hoe lang krijgt Krul nog?
 

Forza AZ

Well-known member
Het beetje hoop dat ik had is nu weg 2 - 0
Het was al weer snel beslist vanmiddag, zoals ik vooraf al had gevreesd. AZ speelde weer heel na?ef voor de zoveelste keer tegen een betere tegenstander. Van den Brom leert het ook nooit. :hsv:

Gefeliciteerd Feyenoorders met de overwinning en de plaatsing voor Europees voetbal.
 
Laatst bewerkt:

erka

Well-known member
Niks van gezien, maar de commentaren op Grunn zijn niet best. Gefeliciteerd Joost.
 

Joost

Well-known member
Niks van gezien, maar de commentaren op Grunn zijn niet best. Gefeliciteerd Joost.

Dankjewel.

Roda speelde heel aardig maar afgaande op de rest van het seizoen was het toch vooral Groningen dat echt lamlendig voor de dag kwam. Als zelfs Rosheuvel kan uitblinken dan had je net zo goed in Groningen kunnen blijven.

Dat gebrek aan scherpte was vandaag wel bij heel Groningen aanwezig. Op weg naar het stadion had de chauffeur van de spelersbus moeite om zijn bus op de goede rijbaan te houden.
 

Joost

Well-known member
Ook opvallend; maar 1 winterse aankoop vandaag in de basis bij Roda; Gnatic. Die stond op de plek waar Inceman vorig jaar stond en toen die afgelopen zomer plotsklaps vertrok was daar nooit een echte vervanger voor aangetrokken.
 

Abubakari

Well-known member
De komende twee speelrondes gaan de titelstrijd beslissen.

Niet verwacht dat jij je ook tot zulke onzinuitspraken zou laten verleiden. Het is al vaak bewezen dat er tegen ieder team puntverlies kan worden geleden.

Jamel ziet Feyenoord dus in Heerenveen ?n in Amsterdam winnen ?n ziet Excelsior van Ajax winnen. Dat is de enige manier waarop de komende twee speelrondes de titelstrijd kunnen beslissen.

Ik denk wel dat Feyenoord kampioen wordt, Roda en Willem II gaan ons opbreken. Voor de rest is er weinig op Ajax aan te merken wat resultaat betreft. Vandaag voor rust slecht, maar na rust wel weer een heel stuk beter.
Uit is in het 2017 tot nu toe qua resultaat ook prima. Rijtje PEC, Roda JC, Utrecht, Vitesse en Groningen leverde 13 van de 15 punten op, is gewoon prima. Al is het spel dan niet zo goed. En dat is en blijft kut want ik erger me vooral aan Ajax in plaats van dat ik me er mee vermaak.
 
Bovenaan