Speelronde 25 & 26

Speelronde 25 & 26


  • Totaal aantal stemmers
    13
  • Opiniepeiling gesloten .

Max

Administrator
Forumleiding
Speelronde 25

Speelronde 25

Toppertje Vejinovic. Dat heeft in principe niets met Sparta te maken. Tenzij wellicht met de warming up. Niet dat die ooit nog speeltijd gaat krijgen.
 

Eresd?g?

Banned
Oh dat maakt idd weinig verschil. Op zich biedt de evt schorsing van Vilhena ook weer wat rust voor Gio. Nu kan je Toornstra op plek van Vilhena zetten en Kuyt op 10. Zo zie je maar, elk nadeel heeft zo zn voordeel.
 

Hankie

Well-known member
Oh dat maakt idd weinig verschil. Op zich biedt de evt schorsing van Vilhena ook weer wat rust voor Gio. Nu kan je Toornstra op plek van Vilhena zetten en Kuyt op 10. Zo zie je maar, elk nadeel heeft zo zn voordeel.
Voor ons niet hoor.

Hoe is het trouwens met de feiten dat Vilhena dit vaker heeft gedaan?
 

Eresd?g?

Banned
Voor ons niet hoor.

Hoe is het trouwens met de feiten dat Vilhena dit vaker heeft gedaan?
Zo belangrijk is hij toch ook weer niet. Ik had t nog even nagezocht en het valt mee. Ik was denk ik in de war met die ene spits van vorig jaar. Daar lijkt Vilhena wel wat op.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Heb je nog wat voorbeelden van schorsingen van zes wedstrijden of meer in deze eeuw?
 

JMD

Well-known member
Dus je wilt wat goals uit de historie van Go Ahead - PSV laten zien, en kiest dan voor het nummer 'Annabel' van Hans de Booij... Dat is al niet echt een goede keuze, maar gezongen door die waardeloze band bij de Eretribune is het nog erger..... #kansloos

Opstellingen:
GO AHEAD EAGLES: Zwarthoed,Groenbast,
Fischer,Schenk,Ritzmaier,Chirivella,
Crowley,Duits,Antonia,Hendriks,Manu

PSV: Zoet,Arias,Isimat-Mirin,Moreno,
Willems,Pr?pper,Guardado,S.de Jong,
Pereiro,L.de Jong,Ramselaar


Hups PSV!
 
Laatst bewerkt:

stc

Well-known member
Had eigenlijk Van Ginkel ipv S de Jong verwacht. Daarnaast verwacht ik dat Ritzmaier weer een kaart gaat pakken.
 
Bovenaan