Er zit nog een klein verschil in saldo. En verder verloren we de laatste 2 jaar gewoon van Ajax in eigen huis.
En wij winnen ook niet zomaar alles... (Ajax ook niet hoor)
Ja en?Bij Groningen is ie ook een keer ontzettend kwaad geworden toen hij een item voor RTVNoord op de training verloor van Martin Drent. Het ging om wie het hardst kon schieten ofzo. Woest was ie.
Ja en?
Ron Jans maakte in dit geval toch gewoon een grap? Ik moest er verschrikkelijk om lachen in elk geval.
Flikker toch eens op met dat ontwijk gedrag. Je loopt punten in op de top 2 , en begin niet te mauwen dat je nog kansloos bent.
En komt Gro op 1-0 voor er wel binnen een paar minuten bij zijn om te melden dat er nog een half uur gespeeld moet worden.
Oh, ging mij om die bak water over zich heen, waar hij heel kwaad om werd.
Over het algemeen is het bij Ajax hoe langer de wedstrijd duurt des te onwaarschijnlijker dat er nog een doelpunt komt. Meer punten verloren in het laatste kwartier dan dat we er hebben bij geschoten.Het is toch zo? Speelt Ajax met Klaassen en blijft het lang 0-0 of 1-0 in dit geval weet je dit seizoen bijna altijd zeker dat het doelpunt nog gaat komen van hem.
Het is toch zo? Speelt Ajax met Klaassen en blijft het lang 0-0 of 1-0 in dit geval weet je dit seizoen bijna altijd zeker dat het doelpunt nog gaat komen van hem.
Dat lijkt me iets wat een winnaar moet hebben.Hij kan maar moeilijk relativeren. Terwijl hij juist het tegenovergestelde probeert uit te stralen.
JMD is een Ajacied, dat weet je nu zo langzamerhand toch wel?Het gaat erom dat JMD voor zijn eigen cluppie gelijk in het defensief schiet en bij een andere club net het tegenover gestelde doet.
Tijd voor een Duitse trainer.Over het algemeen is het bij Ajax hoe langer de wedstrijd duurt des te onwaarschijnlijker dat er nog een doelpunt komt. Meer punten verloren in het laatste kwartier dan dat we er hebben bij geschoten.
Net als dit.
Niettus!Wellus!
Dus een fake topic.Ik ben eigenlijk 63 en jarig met kerstmis!:heinz:
Hoe zit het met de geblesseerden van Feyenoord? Zijn ze fit voor de volgende wedstrijd?