Speelronde 24

Putin is…


  • Totaal aantal stemmers
    7

JMD

Well-known member
Van Crooy nu ook geel, ook deze terecht. Bij Sparta loopt het theewater nu flink over...
 

JMD

Well-known member
Zahavi's kont voorkomt de 1-2 van PSV...

En maar weer geel voor een Spartaan.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
We zijn er nog niet he... :p

Overigens hebben alle supporters wel eens zo'n dag... ;)
Jij denkt dat PSV in een half uur tegen 10 man van de slechtste ploeg van de Eredivisie de 1-2 niet gaat maken? God, ik ken echt niemand die zo pessimistisch is over z'n ploeg als jij.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

JMD

Well-known member
Ik word zo moe van verslaggevers/trainers enz die zeggen 'dat er een druk programma' aan komt. Je wilt toch verdorie in maart nog op zoveel mogelijk vlakken actief zijn? Voor het eerst sinds 2012 is PSV in maart Europees nog actief (oke in 2016 ook, maar dat was omdat de 2e ronde CL nou eenmaal 1x in feb en 1x in mrt is), voor het eerst sinds 2013 zitten we bij de laatste 4 in de beker. Ja, dan wordt het druk, maar daar ben je topclub voor. Als je dat niet wilt dan moet je je doelen bijstellen en spelen om plek 6 ofzo...
 

JMD

Well-known member
Nou PSV, nog een doelpuntje svp... Jamel zal me wel negatief vinden, maar zolang het 1-2 staat kan de bal er zomaar voor Sparta nog invallen... En na de 1-2 neemt PSV opvallend gas terug...
 

JMD

Well-known member
Je staat verdorie tegen de nummer 17 (dat ook nog met 10 speelt) onder druk in de slotfase. Nul rust aan de bal, elke keer pakt Sparta de bal weer terug.
 

JMD

Well-known member
Afgelopen. Manmanman, wat kansloos dit.
Er mag morgen een grote bos bloemen vanuit Eindhoven naar Verschuren, zonder die rode kaart win je hier niet.
En verder de hele busrit terug schamen.
 
Bovenaan