Veel te makkelijk gegeven. Er gebeurt niets.
Ik hoor anderen juist zeggen dat ze de tweede absoluut niets vonden. Laten we het er maar op houden dat ze beiden erg makkelijk gegeven zijn...Eens, dit was geen penalty.
2e was wel een penal.
Sommigen vonden het weer andersom.Eens, dit was geen penalty.
2e was wel een penal.
Je kunt een discussie voeren of het bij dit soort situaties 'clear and obvious' is. In beide situaties is er wel een beetje contact.Sommigen vonden het weer andersom.
Ik vond het beide niks... Hier moet een VAR toch ingrijpen? Dus ja, Higler kan het fout zien, daar heb ik niet zo veel problemen mee (hoe vaak zit je zelf niet op een tribune en denkt dat het heel wat/helemaal niks is, maar dan blijken de beelden anders te zeggen) maar een VAR heeft de mogelijkheid om dit terug te kijken.
Je kunt een discussie voeren of het bij dit soort situaties 'clear and obvious' is. In beide situaties is er wel een beetje contact.
We hebben het maar in te calculeren als Higler ons fluit. Van de 7 strafschoppen die hij dit seizoen gaf, waren er vier tegen ons. En dan tel ik die teruggedraaide door de VAR in Utrecht nog niet eens mee. Verder hebben wij dit seizoen dus vier strafschoppen tegen gehad. Allemaal van Higler.
Hier, zeg het maar. Het zijn op z'n minst verdraaid opvallende statistieken.
Mag je nog blij zijn dat jullie Kooij nog niet gehad hebben. Slechtste scheidsrechter sinds de uitvinding van de fluit.
11x Higler? Hoe dan. Moet echt niet kunnenJe kunt een discussie voeren of het bij dit soort situaties 'clear and obvious' is. In beide situaties is er wel een beetje contact.
We hebben het maar in te calculeren als Higler ons fluit. Van de 7 strafschoppen die hij dit seizoen gaf, waren er vier tegen ons. En dan tel ik die teruggedraaide door de VAR in Utrecht nog niet eens mee. Verder hebben wij dit seizoen dus vier strafschoppen tegen gehad. Allemaal van Higler.
11x geel.11x Higler? Hoe dan. Moet echt niet kunnen
Speelt natuurlijk ook mee de duels waarin jullie Higler hadden: Utrecht uit, Twente uit, Ajax thuis en AZ uit. Dat zijn duels waar de kans op pingels en geel tegen als topploeg zijnde natuurlijk groter is dan bij Cambuur uit, Eagles thuis en Fortuna uit.Je kunt een discussie voeren of het bij dit soort situaties 'clear and obvious' is. In beide situaties is er wel een beetje contact.
Zou zijn schoonvader invloed hebben?Mag je nog blij zijn dat jullie Kooij nog niet gehad hebben. Slechtste scheidsrechter sinds de uitvinding van de fluit.
Kun je nagaan. Wij spelen onze topwedstrijden dus bijna standaard tegen 12 man.Speelt natuurlijk ook mee de duels waarin jullie Higler hadden: Utrecht uit, Twente uit, Ajax thuis en AZ uit. Dat zijn duels waar de kans op pingels en geel tegen als topploeg zijnde natuurlijk groter is dan bij Cambuur uit, Eagles thuis en Fortuna uit.
Eredivisie - Scheidsrechter 23/24
Deze pagina toont alle scheidsrechters die in het seizoen 23/24 van de Eredivisie wedstrijden gefloten hebben, gesorteerd per aantal wedstrijden.www.transfermarkt.nl
Die Higler geeft gemiddeld ook wel de meeste kaarten per duel...
Wie is zijn schoonvader? Dat zit niet bij mijn algemene ontwikkeling helaas.Zou zijn schoonvader invloed hebben?
Je bent dus nog erger dan JMD.Wie is zijn schoonvader? Dat zit niet bij mijn algemene ontwikkeling helaas.