Batigoal
Well-known member
Dat kan ik helaas niet uitsluiten.Je bent dus nog erger dan JMD.
Dat kan ik helaas niet uitsluiten.Je bent dus nog erger dan JMD.
Frank de Boer. De ene dochter heeft Joey Kooij als vriend, de andere dochter Calvin Stengs overigens.Wie is zijn schoonvader? Dat zit niet bij mijn algemene ontwikkeling helaas.
Geeft niets. De winst van Kowet is vandaag al te mooi om je nog meer af te zeiken.Dat kan ik helaas niet uitsluiten.
Zit je ook in de redactie van Boulevard?Frank de Boer. De ene dochter heeft Joey Kooij als vriend, de andere dochter Calvin Stengs overigens.
Nee. Godzijdank niet. Ben meestal niet zo van dit soort Boulevardachtige zaken maar deze kwam ik een keer ergens tegen in de aanloop naar het EK, toen het ging over wel/niet selecteren Stengs.Zit je ook in de redactie van Boulevard?
Dat van Stengs weet zelfs Batigoal wel.Nee. Godzijdank niet. Ben meestal niet zo van dit soort Boulevardachtige zaken maar deze kwam ik een keer ergens tegen in de aanloop naar het EK, toen het ging over wel/niet selecteren Stengs.
Is toch basiskennis?Dat van Stengs weet zelfs Batigoal wel.
Is toch basiskennis?
Heel PSV blijft hier, zeer terecht, gewoon onbesproken. Behalve door die paar verdwaalde PSV-ers dan, maar die negeren we gewoon massaal.De prestaties van Mauro Júnior blijven hier wel heel opvallend onbesproken.
Heel goed. Lekker negeren. Dan zijn we het gevaarlijkst, en na 34 rondes staan we dan ineens bovenaan... (waar kan ik tekenen???)Heel PSV blijft hier, zeer terecht, gewoon onbesproken. Behalve door die paar verdwaalde PSV-ers dan, maar die negeren we gewoon massaal.
Ik mag dan geen wiskundeleraar zijn, maar dat wist ik!Dat van Stengs weet zelfs Batigoal wel.
Vieze vuile klootzak!Heel PSV blijft hier, zeer terecht, gewoon onbesproken. Behalve door die paar verdwaalde PSV-ers dan, maar die negeren we gewoon massaal.
Willem II eerst ook nog.RKC uit
Heracles thuis
Sparta uit
Als je daar niet 5 punten pakt kun je naar Helmond