Speelronde 24

Putin is…


  • Totaal aantal stemmers
    7

JMD

Well-known member
Zit je ook in de redactie van Boulevard?
Nee. Godzijdank niet. Ben meestal niet zo van dit soort Boulevardachtige zaken maar deze kwam ik een keer ergens tegen in de aanloop naar het EK, toen het ging over wel/niet selecteren Stengs.
 

gevegt

Well-known member
Nee. Godzijdank niet. Ben meestal niet zo van dit soort Boulevardachtige zaken maar deze kwam ik een keer ergens tegen in de aanloop naar het EK, toen het ging over wel/niet selecteren Stengs.
Dat van Stengs weet zelfs Batigoal wel.
 

gevegt

Well-known member
De prestaties van Mauro Júnior blijven hier wel heel opvallend onbesproken.
Dat kleine onderdeurtje heeft zich de laatste jaren ontwikkeld tot een echte prof, die zonder sterallures gewoon wil spelen, zonder een plek op te eisen, en dat heel goed doet.
Misschien was vandaag wel het treffendste moment dat hij van Beugelsdijk zo ver kreeg om de bal in zijn gezicht te drukken.
Die jongen komt er wel.
 

JMD

Well-known member
Heel PSV blijft hier, zeer terecht, gewoon onbesproken. Behalve door die paar verdwaalde PSV-ers dan, maar die negeren we gewoon massaal.
Heel goed. Lekker negeren. Dan zijn we het gevaarlijkst, en na 34 rondes staan we dan ineens bovenaan... :) (waar kan ik tekenen???)

Zonder gekkigheid, ja, het lijkt vaak nergens op, en Schmidt wordt steeds warriger, maar dan is het toch des te idioter dat we in maart nog meedoen op 3 fronten. Dat is echt een hele tijd geleden dat dat het geval was.
 

JMD

Well-known member
Heerenveen dus nu met 7 nederlagen op rij...
Dan moeten er idd punten gehaald gaan worden anders wordt het lastig. Alhoewel PEC, Fortuna, Willem II en SParta imo allemaal minder zijn.
 
Bovenaan