Ja uh, welk club?
Die zwemclub.
Ja uh, welk club?
De kampioenenclub.Ja uh, welk club?
Je bedoelt de scheidsrechter neem ik aan? Want zie nu de beelden bij ESPN en dit is toch geen gele kaart?Wat een dombo.
Ik dacht dat Kooij al gefloten had voor een overtreding toen die back de bal in Jahanbakhsh zijn gezicht schopte. Ik vind het nu in hindsight geen gele kaart. Wel een heel raar moment, omdat het er wel op lijkt dat die kerel de bal expres keihard in Jahanbakhsh zijn gezicht schopt.Je bedoelt de scheidsrechter neem ik aan? Want zie nu de beelden bij ESPN en dit is toch geen gele kaart?
Ik dacht dat Kooij al gefloten had voor een overtreding toen die back de bal in Jahanbakhsh zijn gezicht schopte. Ik vind het nu in hindsight geen gele kaart. Wel een heel raar moment, omdat het er wel op lijkt dat die kerel de bal expres keihard in Jahanbakhsh zijn gezicht schopt.
Raar was mijn eerste reactie inderdaad toen ik het gewone beeld zag. Toen ik het beeld vanachter het Grunndoel zag leek het me erop dat hij de bal gewoon naar voren wilde schieten…Ik dacht dat Kooij al gefloten had voor een overtreding toen die back de bal in Jahanbakhsh zijn gezicht schopte. Ik vind het nu in hindsight geen gele kaart. Wel een heel raar moment, omdat het er wel op lijkt dat die kerel de bal expres keihard in Jahanbakhsh zijn gezicht schopt.
Slot zijn gezeur over de arbitrage van een paar weken terug heeft opnieuw zijn vruchten afgeworpen…Een echte Kuip rode kaart zullen we maar zeggen.
Gezien zijn voetbalkwaliteiten lijkt het mij sterk dat hij dat bewust deed.Precies dat. Blijft idd wel dom dat je hem bewust op Jahanbakhsh schiet.
"we"?Een echte Kuip rode kaart zullen we maar zeggen.
Ja, ik ook!"we"?
Ja, maar jij bent al half dronken.Ja, ik ook!
Ik dacht dat Kooij al gefloten had voor een overtreding toen die back de bal in Jahanbakhsh zijn gezicht schopte. Ik vind het nu in hindsight geen gele kaart. Wel een heel raar moment, omdat het er wel op lijkt dat die kerel de bal expres keihard in Jahanbakhsh zijn gezicht schopt.
Hmm. Dan is het dus aan de arbitrage om te bepalen of er sprake is van opzet. Mij lijkt het inderdaad ook raar dat in open spel alles geoorloofd is met de bal, zoals Hans Kraaij beweerde.Als je met zoveel tijd van zo dichtbij uithaalt richting een op de grond liggende speler dan is dat onsportief gedrag. Het maakt dat niet eens uit waar de bal Jahanbakhsh raakt.
Haha, welnee, ik plop net de 9e open.Ja, maar jij bent al half dronken.
Ja, maar jij bent al half dronken.