Speelronde 23

De vegaburger


  • Totaal aantal stemmers
    8

Jamel

Administrator
Forumleiding
Je bedoelt de scheidsrechter neem ik aan? Want zie nu de beelden bij ESPN en dit is toch geen gele kaart?
Ik dacht dat Kooij al gefloten had voor een overtreding toen die back de bal in Jahanbakhsh zijn gezicht schopte. Ik vind het nu in hindsight geen gele kaart. Wel een heel raar moment, omdat het er wel op lijkt dat die kerel de bal expres keihard in Jahanbakhsh zijn gezicht schopt.
 

erka

Well-known member
Sja, Kooij. Als het Erka-regime ooit de macht krijgt in Nederland, gaat deze scheids zonder proces ergens op een eilandje heel lang genieten van zijn rust. Verschrikkelijk pedant mannetje dat veel te veel fouten maakt.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik dacht dat Kooij al gefloten had voor een overtreding toen die back de bal in Jahanbakhsh zijn gezicht schopte. Ik vind het nu in hindsight geen gele kaart. Wel een heel raar moment, omdat het er wel op lijkt dat die kerel de bal expres keihard in Jahanbakhsh zijn gezicht schopt.

Precies dat. Blijft idd wel dom dat je hem bewust op Jahanbakhsh schiet.
 

JMD

Well-known member
Ik dacht dat Kooij al gefloten had voor een overtreding toen die back de bal in Jahanbakhsh zijn gezicht schopte. Ik vind het nu in hindsight geen gele kaart. Wel een heel raar moment, omdat het er wel op lijkt dat die kerel de bal expres keihard in Jahanbakhsh zijn gezicht schopt.
Raar was mijn eerste reactie inderdaad toen ik het gewone beeld zag. Toen ik het beeld vanachter het Grunndoel zag leek het me erop dat hij de bal gewoon naar voren wilde schieten…
 

Joost

Well-known member
Ik dacht dat Kooij al gefloten had voor een overtreding toen die back de bal in Jahanbakhsh zijn gezicht schopte. Ik vind het nu in hindsight geen gele kaart. Wel een heel raar moment, omdat het er wel op lijkt dat die kerel de bal expres keihard in Jahanbakhsh zijn gezicht schopt.

Als je met zoveel tijd van zo dichtbij uithaalt richting een op de grond liggende speler dan is dat onsportief gedrag. Het maakt dat niet eens uit waar de bal Jahanbakhsh raakt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Jamel

Administrator
Forumleiding
Als je met zoveel tijd van zo dichtbij uithaalt richting een op de grond liggende speler dan is dat onsportief gedrag. Het maakt dat niet eens uit waar de bal Jahanbakhsh raakt.
Hmm. Dan is het dus aan de arbitrage om te bepalen of er sprake is van opzet. Mij lijkt het inderdaad ook raar dat in open spel alles geoorloofd is met de bal, zoals Hans Kraaij beweerde.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Jamel

Administrator
Forumleiding
Kut ESPN. Heb de Eretribune nog aanstaan op tv, omdat ik op het interview met Slot zit te wachten. Spoilen ze de 3-3 voor me omdat de ESPN stream van Twente - Heerenveen zwaar achter loopt.
 
Bovenaan