Speelronde 23

Alaaf

  • Oeteldonk

    Stemmen: 1 33,3%
  • Jocus Riék Met hun mooie muziek

    Stemmen: 2 66,7%
  • T Sprokkeldorp (Lemmelerveld)

    Stemmen: 1 33,3%
  • 't Asschedorp (Haaksbergen)

    Stemmen: 2 66,7%

  • Totaal aantal stemmers
    3

JMD

Well-known member
Echt, wat is dat toch steeds met PSV: goed tot zeer goed beginnen, de tegenstander vast zetten, snel 1-0 maken (AZ, Heerenveen, Maccabi) en dan het gewoon laten lopen en denken dat het wel goed komt.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Misschien kijk ik teveel met een gekleurde bril, maar op dit moment vind ik Feyenoord op alle vlakken een betere indruk maken dan PSV. Zou echt heel teleurstellend zijn als we geen tweede worden.
 

JMD

Well-known member
Misschien kijk ik teveel met een gekleurde bril, maar op dit moment vind ik Feyenoord op alle vlakken een betere indruk maken dan PSV. Zou echt heel teleurstellend zijn als we geen tweede worden.
Moet eerlijk zeggen dat ik weinig Feyenoord heb gezien de laatste tijd, maar kan me idd niet voorstellen dat jullie slechter zijn dan ons (over hele duels gezien). PSV bij vlagen heel goed (eigenlijk al het hele seizoen), maar vallen vaak in 1 helft al ver terug
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Huh? Ik ging ervan uit dat Vinicius geblesseerd was, maar hij valt zojuist in. Waarom staat hij niet in de basis?
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Die 1-1 is echt gênant als je hem terugkijkt. Max die op z'n gemakje terug sjokt en in het centrum vijf man die alleen maar naar de bal kijken.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
Die 1-1 is echt gênant als je hem terugkijkt. Max die op z'n gemakje terug sjokt en in het centrum vijf man die alleen maar naar de bal kijken.
En dat gebeurt keer op keer. Dat kan best een keer gebeuren, maar als dat keer op keer gebeurt gaat er ergens iets toch niet goed.
 

JMD

Well-known member
Pfff, Bruma en Doan erin....

Gakpo en Madueke eruit. Kansloos dus.

Waarom Bakayoko niet brengen?
 

Mario

Well-known member
En dat gebeurt keer op keer. Dat kan best een keer gebeuren, maar als dat keer op keer gebeurt gaat er ergens iets toch niet goed.
Heerenveen scoort al weken niet, natuurlijk laten wij ze scoren. Hoe lang nog voordat Schmidt vertrekt?
 

JMD

Well-known member
Was het bij jullie ook zo dat de verbinding even stilstond toen Veerman schoot bij de 3-1? :)


Echt, dat uitverdedigen bij de 3-1. Waarom doen ploegen dat toch steeds op die manier? De laatste weken zijn daar al flink wat ploegen mee de mist in gegaan...
 

JMD

Well-known member
Helemaal niet... :p

Beetje mazzel bij de 2-1 maar die 3-1 was wel fraai, goed druk gezet en daarna fraai uitgespeeld.
En nu doordrukken en niet terugvallen, want anders krijg je de 3-2 tegen en dan zit je weer in de problemen.
 
Bovenaan