De Groene Scout
Well-known member
Waarom voetballen ze niet in Utrecht?
Waarom voetballen ze niet in Utrecht?
Moet eerlijk zeggen dat ik weinig Feyenoord heb gezien de laatste tijd, maar kan me idd niet voorstellen dat jullie slechter zijn dan ons (over hele duels gezien). PSV bij vlagen heel goed (eigenlijk al het hele seizoen), maar vallen vaak in 1 helft al ver terugMisschien kijk ik teveel met een gekleurde bril, maar op dit moment vind ik Feyenoord op alle vlakken een betere indruk maken dan PSV. Zou echt heel teleurstellend zijn als we geen tweede worden.
Het was het eerste doelpunt van Heerenveen in 582 minuten, 492 als je alleen de Eredivisiewedstrijden beschouwd.Het was een lange doelpuntloze winter tot nu toe, maar daar is dan eindelijk het eerste doelpunt.
Omdat hij niet zo goed is.Huh? Ik ging ervan uit dat Vinicius geblesseerd was, maar hij valt zojuist in. Waarom staat hij niet in de basis?
De wegen van Schmidt zijn ondoorgrondelijk...Huh? Ik ging ervan uit dat Vinicius geblesseerd was, maar hij valt zojuist in. Waarom staat hij niet in de basis?
Dat zal best, maar met Götze als valse spits schiet je al helemaal niks op.Omdat hij niet zo goed is.
En dat gebeurt keer op keer. Dat kan best een keer gebeuren, maar als dat keer op keer gebeurt gaat er ergens iets toch niet goed.Die 1-1 is echt gênant als je hem terugkijkt. Max die op z'n gemakje terug sjokt en in het centrum vijf man die alleen maar naar de bal kijken.
Ah, van richting veranderd. Dan neem ik mijn woorden terug.Lekker Mul.
Heerenveen scoort al weken niet, natuurlijk laten wij ze scoren. Hoe lang nog voordat Schmidt vertrekt?En dat gebeurt keer op keer. Dat kan best een keer gebeuren, maar als dat keer op keer gebeurt gaat er ergens iets toch niet goed.
Helemaal niet...Jammer.