Denk het wel, vorige week won PSV nog met 0-5 bij Vitesse en won Feyenoord met moeite bij RKC. Ik kan me vergissen maar volgens mij speelt Feyenoord ook vaak zat slecht. Of Miramar heeft een bril nodig.Misschien kijk ik teveel met een gekleurde bril, maar op dit moment vind ik Feyenoord op alle vlakken een betere indruk maken dan PSV. Zou echt heel teleurstellend zijn als we geen tweede worden.
Heel toevallig was ik er toen ook bij!Heerlijke ontlading in Zwolle; een waardig vervolg op de euforie van de laatste thuiswedstrijd waarbij publiek aanwezig mocht zijn.
Ik draag een bril en vindt Feyenoord vaak zat kloten spelen. Derde plaats is echt hoogst haalbare.Denk het wel, vorige week won PSV nog met 0-5 bij Vitesse en won Feyenoord met moeite bij RKC. Ik kan me vergissen maar volgens mij speelt Feyenoord ook vaak zat slecht. Of Miramar heeft een bril nodig.
Dat bedoel ik dus.Ik draag een bril en vindt Feyenoord vaak zat kloten spelen. Derde plaats is echt hoogst haalbare.
Ik draag een bril en vindt Feyenoord vaak zat kloten spelen. Derde plaats is echt hoogst haalbare.