Speelronde 23

Alaaf

  • Oeteldonk

    Stemmen: 1 33,3%
  • Jocus Riék Met hun mooie muziek

    Stemmen: 2 66,7%
  • T Sprokkeldorp (Lemmelerveld)

    Stemmen: 1 33,3%
  • 't Asschedorp (Haaksbergen)

    Stemmen: 2 66,7%

  • Totaal aantal stemmers
    3

JMD

Well-known member
Utrecht en Vitesse eindigen op 1-1, Doekhi maakt in blessuretijd de gelijkmaker. Duel heeft overigens nogmaals stilgelegen wegens vuurwerk in het Vitessevak.
 

JMD

Well-known member
Die 1-0 van Utrecht, heerlijk. Eerst een bal die in de plas blijft hangen, dan vervolgens via een speler het doel in lijkt te gaan en dan eerst strandt in de modder, dat intikken was nog wel nodig...

En mijn hemel, hoe is die overtreding op Openda geen pingel... Met de VAR moet je die toch geven, de VAR roept Lindhout nota bene ook naar het scherm.
 

Abubakari

Well-known member
Misschien kijk ik teveel met een gekleurde bril, maar op dit moment vind ik Feyenoord op alle vlakken een betere indruk maken dan PSV. Zou echt heel teleurstellend zijn als we geen tweede worden.
Denk het wel, vorige week won PSV nog met 0-5 bij Vitesse en won Feyenoord met moeite bij RKC. Ik kan me vergissen maar volgens mij speelt Feyenoord ook vaak zat slecht. Of Miramar heeft een bril nodig.
 

Miramar

Well-known member
Denk het wel, vorige week won PSV nog met 0-5 bij Vitesse en won Feyenoord met moeite bij RKC. Ik kan me vergissen maar volgens mij speelt Feyenoord ook vaak zat slecht. Of Miramar heeft een bril nodig.
Ik draag een bril en vindt Feyenoord vaak zat kloten spelen. Derde plaats is echt hoogst haalbare.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik draag een bril en vindt Feyenoord vaak zat kloten spelen. Derde plaats is echt hoogst haalbare.

Als je een punt van PSV staat, dan valt dat niet te zeggen. Maar waar mijn gevoel een paar weken geleden zei dat wij tweede zouden gaan worden, zegt mijn gevoel nu meer dat PSV tweede gaat worden. Ik moet het nog maar zien komende zondag in Alkmaar. PSV met Manueke, Gakpo, Veerman en Sangare hebben cijfermatig voorlopig weinig moeite om de potjes in de eredivisie winnend af te sluiten.
 

Abubakari

Well-known member
Ze laten beide niet overdreven liggen, spelen beide soms goed en soms slecht, maar ik denk ook dat PSV net wat stabieler is en net wat vaker makkelijk wint.
 

Susaa

Well-known member
Van Feyenoord weet je tegenwoordig dat ze gaan winnen, wat een weelde(y)

Heerenveen weer een stukkie dichterbij de gevarenzone!!
 
Bovenaan