Speelronde 23

Alaaf

  • Oeteldonk

    Stemmen: 1 33,3%
  • Jocus Riék Met hun mooie muziek

    Stemmen: 2 66,7%
  • T Sprokkeldorp (Lemmelerveld)

    Stemmen: 1 33,3%
  • 't Asschedorp (Haaksbergen)

    Stemmen: 2 66,7%

  • Totaal aantal stemmers
    3

Friesland

Well-known member
Ik ga nog even kijken wat onze grootste nederlaag tot nu toe in de Eredivisie is...
Dit seizoen is dat de 0-3 tegen Feyenoord. Het probleem is ook niet het aantal tegendoelpunten, maar het feit dat er veel te weinig gescoord wordt.
 

JMD

Well-known member
Het is hetzelfde duel als in Friesland, PSV veel en veel beter, toen verzuimde PSV het duel te beslissen en kreeg het de 1-1 gepresenteerd... Nu svp snel 2/3-0 maken.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ongelooflijk. PSV staat ineens weer totaal verkeerd, 5 Friezen tegen 3 PSVers... Dat gebeurt echt nog zo vaak, daarom winnen we ook zo weinig toppers, want die straffen dit af.
Klopt hier net weer niks van de organisatie.
 

JMD

Well-known member
Ik blijf het toch lastig vinden om Madueke op waarde te schatten. Ja, hij scoort net fantastisch en zijn dribbels zijn heel goed, maar hij komt op mij ook te balverliefd over. In NL loop je dan zo een paar man voorbij, maar in Engeland ligt je dan zo in de tribune.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Het is sinds het kampioensjaar weer zo dat ik ervan baal als de wedstrijd afgelopen is en ik weer een week moet wachten tot Feyenoord speelt. Laten we hopen dat Slot nog jaren blijft, we van de zomer een paar goeie verkopen kunnen doen en zodoende lekker door kunnen groeien, de komende jaren. Ben echt zeer tevreden met hoe het nu gaat op alle vlakken binnen de club.
 

Friesland

Well-known member
Het was een lange doelpuntloze winter tot nu toe, maar daar is dan eindelijk het eerste doelpunt.
 

JMD

Well-known member
Als je met zijn zessen in de verdediging in het centrum gaat staan en de hele linkerflank leeglaat waar 2 Friezen staan dan weet je dat dit fout gaat
 
Bovenaan