JMD
Well-known member
Ja die kennen we van afgelopen najaar... Werd het ook 1-1...Ik ga nog even kijken wat onze grootste nederlaag tot nu toe in de Eredivisie is...
Ja die kennen we van afgelopen najaar... Werd het ook 1-1...Ik ga nog even kijken wat onze grootste nederlaag tot nu toe in de Eredivisie is...
Wij hebben voor jullie van Cambuur gewonnen, dus pak voor ons even een resultaat in Eindhoven.Ik ga nog even kijken wat onze grootste nederlaag tot nu toe in de Eredivisie is...
Dit seizoen is dat de 0-3 tegen Feyenoord. Het probleem is ook niet het aantal tegendoelpunten, maar het feit dat er veel te weinig gescoord wordt.Ik ga nog even kijken wat onze grootste nederlaag tot nu toe in de Eredivisie is...
Ongelooflijk. PSV staat ineens weer totaal verkeerd, 5 Friezen tegen 3 PSVers... Dat gebeurt echt nog zo vaak, daarom winnen we ook zo weinig toppers, want die straffen dit af.Wat een kans.
Klopt hier net weer niks van de organisatie.Ongelooflijk. PSV staat ineens weer totaal verkeerd, 5 Friezen tegen 3 PSVers... Dat gebeurt echt nog zo vaak, daarom winnen we ook zo weinig toppers, want die straffen dit af.
Jep. En PSV zakt na de sterke opening opnieuw weer ver terug qua niveau. Na de 1-0 (net als tegen AZ) zijn ze eigenlijk gestopt met goed spelen.Klopt hier net weer niks van de organisatie.
Gewoon 2/3/4-0 straks.Jep. En PSV zakt na de sterke opening opnieuw weer ver terug qua niveau. Na de 1-0 (net als tegen AZ) zijn ze eigenlijk gestopt met goed spelen.
Wachten op de 1-1Gewoon 2/3/4-0 straks.
Wat ik al zei... Die zag je van kilometers afstand aankomenWachten op de 1-1