Pascallovic
Well-known member
Amper een kans bij elkaar gespeeld, maar wel gewonnen.
Vitesse is heel erg onmachtig in de tweede helft. Nog geen moment in de buurt van het doel van Ajax geweest. Ajax doet aanvallend ook weinig, maar staat in mijn ogen wel verdiend op voorsprong. Titelrace blijft dus onveranderd spannend na vandaag.
Precies. Sinds Heitinga trainer is valt alles in de competitie goed voor Ajax. Die gaan niet meer verliezen.En weer drie punten in de pocket voor Ajax. Slecht spelen maar toch winnen. De titel lonkt.
Precies. Sinds Heitinga trainer is valt alles in de competitie goed voor Ajax. Die gaan niet meer verliezen.
Aan de andere kant snap ik de opmerking van JMD wel na zo'n overtuigende overwinning van Ajax.Dat zou heel erg knap zijn. Het speelschema van Ajax is echt lastig.
Aan de andere kant snap ik de opmerking van JMD wel na zo'n overtuigende overwinning van Ajax.
Ik zou die Brobbey gelijk wisselen als hij zo op me af kwam sloffen als ik hem als trainer bij me roep.
Jij zou als trainer snel door je wisselmomenten heen zijn.😜Zo, die Veerman zou ik gelijk wisselen na dat achteloze balletje met buitenkant voet voor de eigen zestien langs.
Haha, inderdaad. Bedacht me net na het plaatsen van die tweede dat ik iets dergelijks al een keer had gezegd. Ik kan me gewoon ergeren aan dat soort spelers. Grote bek en als ze een keer op de bank zitten dan is de wereld te klein. Maar als het er dan om gaat negatief opvallen met kutgedrag, waarmee ze hun team benadelen.Jij zou als trainer snel door je wisselmomenten heen zijn.😜
Overtuigend is het niet nee, maar dat hoor ik al wekenlang en toch wint Ajax steeds. Heitinga heeft gewoon het geluk mee dat Schreuder ontbeerde.. Koeman werd er in het seizoen dat hij het overnam van Adriaanse ook kampioen mee...Aan de andere kant snap ik de opmerking van JMD wel na zo'n overtuigende overwinning van Ajax.
Nou dat is nou ook weer iets te kort door de bochtHeitinga heeft gewoon het geluk mee dat Schreuder ontbeerde..