Speelronde 22

Dit weekend...

  • Is het humeur van de Groningen supporter nog slechter

  • Is het humeur van de Groningen supporter een stukkie opgeklaard

  • Is Leo1949 in geen velden of wegen te bekennen (FORZA CAMBUUR!)

  • Wordt in de Euroborg een trommel in brand gestoken


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

Pascallovic

Well-known member
Zo’n vrije trap op het eind ook weer, gooi hem eens richting de 16 meter. Nee hoor, tikkie achteruit en direct rust..
 

JMD

Well-known member
Ajax ook op 1-2 in Arnhem...

Ik zit nu op de tribune in Eindhoven. Alvast hups PSV!!!
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Vitesse is heel erg onmachtig in de tweede helft. Nog geen moment in de buurt van het doel van Ajax geweest. Ajax doet aanvallend ook weinig, maar staat in mijn ogen wel verdiend op voorsprong. Titelrace blijft dus onveranderd spannend na vandaag.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
Jammer, had toch een klein beetje hoop dat of Ajax if Feyenoord punten zou laten liggen vandaag...

Belangrijk duel voor ons zo meteen,bij winst is top 4 wel zeker, bij verlies moet je meer naar onder kijken dan naar boven...
 

Pascallovic

Well-known member
Vitesse is heel erg onmachtig in de tweede helft. Nog geen moment in de buurt van het doel van Ajax geweest. Ajax doet aanvallend ook weinig, maar staat in mijn ogen wel verdiend op voorsprong. Titelrace blijft dus onveranderd spannend na vandaag.
Ajax loopt genoeg te klootviolen dat er nog een bal binnen kan vliegen.
 

stc

Well-known member
Ajax wint gewoon. Silva in de basis bij PSV. Til op de bank

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 

JMD

Well-known member
Precies dit dus, ik vind het allemaal zo intens matig dat er straks zo maar weer een bal in kan vliegen.
Het is net alsof het de 1e keer is dat die gasten achterin samen spelen.
Onder Schreuder was dat ongetwijfeld ook gebeurd, maar Heitinga zit het in de competitie niet tegen (zie Excelsior uit, rkc thuis...)..
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik zou die Brobbey gelijk wisselen als hij zo op me af kwam sloffen als ik hem als trainer bij me roep.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Afgelopen in Arnhem. Jammer hoor, Vitesse doet zichzelf toch wat tekort met dit resultaat.
 
Bovenaan