Speelronde 22

Dit weekend...

  • Is het humeur van de Groningen supporter nog slechter

  • Is het humeur van de Groningen supporter een stukkie opgeklaard

  • Is Leo1949 in geen velden of wegen te bekennen (FORZA CAMBUUR!)

  • Wordt in de Euroborg een trommel in brand gestoken


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

Max

Administrator
Forumleiding
Vitesse is heel erg onmachtig in de tweede helft. Nog geen moment in de buurt van het doel van Ajax geweest. Ajax doet aanvallend ook weinig, maar staat in mijn ogen wel verdiend op voorsprong. Titelrace blijft dus onveranderd spannend na vandaag.

Zonde. Genoeg kutduels voor Ajax voor de boeg, maar dan moeten die clubs wel presteren.
 

De Groene Scout

Well-known member
Valt niet veel te halen denk ik voor Twente, zeker niet met het beperkte scorende vermogen in de ploeg/selectie.
1-0 PSV al binnen 10 minuten.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Zouden ze in de Tubantia stoppen met FC Twente vergelijken met PSV en Feyenoord? Na vandaag zijn ze toch wel veel meer in concurrentie met Sparta en FC Utrecht.
 

JMD

Well-known member
Rust. PSV had hier veel meer uit moeten halen, werd op het eind van de eerste helft zeer slordig en Twente kreeg wat kansjes...

Na een goed begin is bakayoko nergens meer, wordt ook bijna niet meer gezocht... Te vaak koos PSV eind eerste helft voor balletje terug IPV doordrukken. Zonde, want je had al 2-0 voor kunnen/moeten staan,..m
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Simons en Silva verprutsen samen een enorme kans voor PSV, na geblunder van Brenet. Een minuut later vliegt een indraaiende voorzet van Misidjan in de verre hoek en staat het 1-1.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Jamel

Administrator
Forumleiding
Zo, die Veerman zou ik gelijk wisselen na dat achteloze balletje met buitenkant voet voor de eigen zestien langs.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Jij zou als trainer snel door je wisselmomenten heen zijn.😜
Haha, inderdaad. Bedacht me net na het plaatsen van die tweede dat ik iets dergelijks al een keer had gezegd. Ik kan me gewoon ergeren aan dat soort spelers. Grote bek en als ze een keer op de bank zitten dan is de wereld te klein. Maar als het er dan om gaat negatief opvallen met kutgedrag, waarmee ze hun team benadelen.

PSV weer op voorsprong, nadat Brenet vakkundig het buitenspel opheft door anderhalve meter achter zijn medespelers te blijven hangen.
 

JMD

Well-known member
Aan de andere kant snap ik de opmerking van JMD wel na zo'n overtuigende overwinning van Ajax.
Overtuigend is het niet nee, maar dat hoor ik al wekenlang en toch wint Ajax steeds. Heitinga heeft gewoon het geluk mee dat Schreuder ontbeerde.. Koeman werd er in het seizoen dat hij het overnam van Adriaanse ook kampioen mee...
 

stc

Well-known member
Fc Twente komt tekort voor de top 4. Vond ze ondermaats spelen. Alleen Misidjan heeft het goed gedaan. De rest met Zerrouki voorop waren gewoon slecht. Goed dat Feyenoord deze speler niet heeft gekocht. Goed dat ook Brenet niet meer bij PSV speelt. Hij komt tekort.

PSV mag gaan trainen op kansen afmaken

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 

Abubakari

Well-known member
Ik denk ook dat Heitinga meer dan alleen geluk mee heeft tov Schreuder. Met wat meer daadkracht in de top bij Ajax en eerder inzien dat Schreuder het niet ging redden bij Ajax had je ni bovenaan gestaan. En had Blind nog bijnAjax gespeeld, want die wordt in de opbouw gemist.
Maar Schreuder miste bij Ajax meer dan alleen geluk.

Al met al prima winst in een traditioneel lastige uitwedstrijd na een Europese wefstrijd.
 
Bovenaan