Speelronde 22

Dit weekend...

  • Is het humeur van de Groningen supporter nog slechter

  • Is het humeur van de Groningen supporter een stukkie opgeklaard

  • Is Leo1949 in geen velden of wegen te bekennen (FORZA CAMBUUR!)

  • Wordt in de Euroborg een trommel in brand gestoken


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

Pascallovic

Well-known member
Geluksfactor speelt voor een deel mee, maar het is echt niet alleen geluk dat een Schreuder niet kon winnen van een Volendam, Emmen, Go Ahead en Vitesse (3x thuis) terwijl Heitinga de potjes tegen Sparta, RKC, Vitesse en Excelsior wel de volle mep pakt. Er zit nog weleens een leuke aanval tussen bijvoorbeeld. Meer zekerheid in de opstelling en indien nodig wisselt Heitinga wel in de rust om iets te veranderen in plaats van aan te modderen. Ja, het voetbal is nog steeds weleens saai en de opbouw gaat nog steeds stroperig. Echter tegen Sparta en Cambuur was het gewoon goed iets wat onder Schreuder ook al 3 maanden niet het geval was. Zoveel wedstrijden op rij niet winnen is niet alleen pech en als John dan tegen vergelijkbare ploegen wel weet te winnen is dat niet alleen geluk. Vitesse uit kun je tegen een zeperd oplopen, dat het niet gebeurd ondanks een matige vertoning daar verdiend een trainer dan credits voor. Je moet de serie zo lang mogelijk zien te vervolgen en dan maar kijken waar het schip strand.
 

JMD

Well-known member
Nou dat is nou ook weer iets te kort door de bocht
O zeker, maar Schreuder had ook veel pech met goals uit idiote situaties, tig kansen die niet gemaakt werden en de ene bal van de tegenstander valt er dan wel in enz... Schreuder heeft zat dingen fout gedaan die Heitinga ongetwijfeld goed doet, maar het zat Schreuder ook absoluut niet mee...
 

Pascallovic

Well-known member
O zeker, maar Schreuder had ook veel pech met goals uit idiote situaties, tig kansen die niet gemaakt werden en de ene bal van de tegenstander valt er dan wel in enz... Schreuder heeft zat dingen fout gedaan die Heitinga ongetwijfeld goed doet, maar het zat Schreuder ook absoluut niet mee...
Die idiote situaties vielen toch wel mee. Het was vooral veel doelpunten uit spelhervattingen op het eind. Bijvoorbeeld tegen Volendam, NEC en Emmen. Die doelpunten krijgen we nog steeds tegen bijvoorbeeld vanmiddag tegen Vitesse en 2x tegen Union. Een RKC kwam ook gewoon op voorsprong in de Arena met hun eerste kans nadat kneus Wijndal liep te klootviolen zoals ook tegen Emmen. RKC uit was onder Schreuder ook wel zeer gelukkig, vergelijkbaar met Excelsior uit onder Heitinga. In de Kuip was Schreuder met die 1-1 ook niet geheel ongelukkig zullen we maar zeggen met die kans van Gimenez op het eind.
 

Pascallovic

Well-known member
Vandaag in het Gelredome geweest. Ik ben er nog altijd van bij aan het komen dat ik de beste linkerkant van Europa live aan het werk heb mogen zien, wat een geweldenaren.
Gelukkig dat Heitinga daar fatsoenlijk op heeft gereageerd, dat ze eerst eens moeten proberen, de beste linkerkant van Arnhem te hebben en dat bij PSG en Real Madrid er ook wel een aardige linkerkant loopt.
 

JMD

Well-known member
Vandaag in het Gelredome geweest. Ik ben er nog altijd van bij aan het komen dat ik de beste linkerkant van Europa live aan het werk heb mogen zien, wat een geweldenaren.
De VI beoordeelde ze met maar liefst een 8,5... Een 4 voor de een en een 4,5 voor de ander.... :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

JMD

Well-known member
Wat vond je van de wedstrijd zelf en de prijzen bij de catering etc?
Prijzen bij de catering had ik al over gelezen en vond het schandalig. Bijna 6 euro voor een flesje cola... Ik denk dat ik rond de 125 duels in het Philips Stadion zit inmiddels (op 1 na (UEFA-Cupfinale) allemaal PSV-duels) en dit was denk ik de eerste keer dat ik niks gekocht heb bij de catering.

Ik vond PSV sterk starten, maar na de 1-0 vielen ze (en de wedstrijd) ver weg, risicoloze balletjes breed... Voor rust had het al beslist moeten/kunnen zijn als je een beetje had doorgedrukt. Na rust kreeg PSV een megakans op 2-0, maar daarna was PSV het kwijt en viel de 1-1. Daarna kwam PSV een paar keer zeer goed weg gedurende 5 minuten en had het eigenlijk 1-2 moeten worden, megakans Twente. Daarna herpakte PSV zich en kwam het vaker voor het doel van Twente, en viel de 2-1. Daarna was PSV beter en was de 3-1 ook verdiend. Twente wist het eigenlijk niet meer, maar kwam toch af en toe nog tot kansjes...
 

Max

Administrator
Forumleiding
Nu de muntjes zijn afgeschaft hebben de laatste keren toch bier gehaald. Volgens mij iets van 4 euro voor een beker die iig groter is dan 0,25 CL. In de huidige tijd valt dat best mee. Heineken Silver tegenwoordig.
 
Bovenaan