Klopt. Maar dat was donderdag ook (speelden we ook niet slecht de eerste 35 minuten), maar ook bv bij Grunn ging dat zo, beide keren stonden we toen ineens 3-0 achter...Zou als PSV zijnde zeker niet nerveus worden van deze eerste tien minuten. Er zit bij Utrecht weinig energie in en voor PSV lag er al een aantal keer heel veel ruimte.
Dat is al weken zo... Na dat duel bij Ajax nam ik ze al moet meer serieus als titelkandidaat. Die zakken nog wel weg denk ik...Hoppa! Twente haakt vandaag voorlopig af lijkt het.
Heel bijzonder, dat verschil tussen Twente thuis tegen de topclubs en uit tegen het rechterrijtje.Hoppa! Twente haakt vandaag voorlopig af lijkt het.
Lekker dan. Volgende week zit ik zo ongeveer naast ze...Aha, de Twente-tokkies laten van zich horen. We gaan even pauzeren.
Bedoel ook eigenlijk meer als kandidaat voor een top-2 of top-3 klassering.Dat is al weken zo... Na dat duel bij Ajax nam ik ze al moet meer serieus als titelkandidaat. Die zakken nog wel weg denk ik...
Toch zijn ze op Feyenoord na het langst ongeslagen... Spelen alleen heel vaak gelijk de laatste weken.Heel bijzonder, dat verschil tussen Twente thuis tegen de topclubs en uit tegen het rechterrijtje.
Ook dat zie ik ze niet snel halen, Ajax, AZ en PSV zijn echt beter op de lange termijn...Bedoel ook eigenlijk meer als kandidaat voor een top-2 of top-3 klassering.
Zeker. We hebben dit seizoen opvallend vaak dit soort heerlijke goals tegen.Ohhh, heerlijke goal!
Mag van mij elke week wel.Zeker. We hebben dit seizoen opvallend vaak dit soort heerlijke goals tegen.