Speelronde 21

Speelronde 21

  • ja

    Stemmen: 4 44,4%
  • nee

    Stemmen: 3 33,3%
  • geen mening

    Stemmen: 5 55,6%

  • Totaal aantal stemmers
    9

De Wolf

Well-known member
Best nog wel lastige potjes op programma

Za 11/02/2017 19:45 competitie: Feyenoord - FC Groningen
Zo 19/02/2017 16:45 competitie: ADO Den Haag - Feyenoord
Zo 26/02/2017 14:30 competitie: Feyenoord - PSV
Zo 05/03/2017 12:30 competitie: Sparta Rotterdam - Feyenoord
Zo 12/03/2017 14:30 competitie: Feyenoord - AZ
Zo 19/03/2017 12:30 competitie: SC Heerenveen - Feyenoord
Zo 02/04/2017 14:30 competitie: Ajax - Feyenoord

Wo 05/04/2017 20:45 competitie: Feyenoord - Go Ahead Eagles
Zo 09/04/2017 14:30 competitie: PEC Zwolle - Feyenoord
Zo 16/04/2017 14:30 competitie: Feyenoord - FC Utrecht
Zo 23/04/2017 14:30 competitie: Vitesse - Feyenoord
Zo 07/05/2017 14:30 competitie: Excelsior - Feyenoord

Zo 14/05/2017 14:30 competitie: Feyenoord - Heracles Almelo
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Overigens is dit ook wel lekker naar je eigen speler toe.

C36MMO4WcAE4gGD.jpg
 

gevegt

Well-known member
Het Servi?-Kosovo conflict is langs je heen gegaan? Paar weken terug nog dat treintje wat niet minder provocerend was als de anti-Islam tram in Rotterdam.

Meer duiding:

http://www.tubantia.nl/sport/fc-twente/vak-p-verwijdert-kosovo-spandoek-op-verzoek-celina-1.6883210

Ik ben op de hoogte van het politieke geschil, maar wist niet dat die voetballer er iets mee te maken had.
Gisteren is trouwens de muur door de Servi?rs zelf weer neergehaald. Ik neem aan dat je weet over welke muur ik het heb.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik ben op de hoogte van het politieke geschil, maar wist niet dat die voetballer er iets mee te maken had.
Gisteren is trouwens de muur door de Servi?rs zelf weer neergehaald. Ik neem aan dat je weet over welke muur ik het heb.

Dat die voetballer er iets mee te maken heeft valt gezien zijn naam nog wel te begrijpen. Wat Vak P er mee te maken heeft is mij een raadsel.
 

Pascallovic

Well-known member
Ik zou ook niet weten waarom je als supporter hier een spandoek over gaat maken. Zit er nog een idee achter of gaan ze de volgende keer bijvoorbeeld een spandoek over de Krim maken?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik zou ook niet weten waarom je als supporter hier een spandoek over gaat maken. Zit er nog een idee achter of gaan ze de volgende keer bijvoorbeeld een spandoek over de Krim maken?

Ze hebben geen Oekra?nier of Rus in hun ploeg voor zover ik weet, dus ik denk het niet.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik zou ook niet weten waarom je als supporter hier een spandoek over gaat maken. Zit er nog een idee achter of gaan ze de volgende keer bijvoorbeeld een spandoek over de Krim maken?

Dit dus. Wat heb je nou als Tukker in godsnaam te maken met het conflict in Kosovo? Een dergelijk spandoek hoort in de eerste plaats al niet thuis in een voetbalstadion. En dat vindt de KNVB ook, dus er zal wel een boete komen. De passage in het Tubantia stukje over dat de stewards het niet voor elkaar kregen om het spandoek weg te halen, geeft de leiding van Twente toch ook te denken. Maar even los van dit alles, je hebt dus twee spelers in je selectie voor wie die hele situatie groot is, gezien het feit dat ze zelf Kosovaan (heet dat zo?) zijn. Hoe komt het dan in je op om toch even dat spandoek te maken? Lekker je eigen spelers tegen je in het harnas jagen?
 

De Wolf

Well-known member
Celina en Bunjaki zijn spelers uit Kosovo. Celina was vandaag geschorst omdat hij rood pakte. Bunjaki maakte in de 85e minuut zijn debuut.

@ Jamel het is een Kosovaar
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan