Als Feyenoord vanmiddag niet wint, sluit ik dat zeker niet uit.Ajax gaat gewoon nog kampioen worden....
En dat het weer op voetbal lijkt. Je creëert vanuit voetbal ook weer meerdere kansen.Leuk om Ajax te zien. Grootste winst is dat die gigantische kansen die Excelsior vorige week nog kreeg vandaag niet worden weggegeven. Op laatste grote kans na.
Ook als Feyenoord wint wordt Ajax het nog. Ajax gaat Feyenoord in eigen huis verslaan dan is het gat nog maar 2 ptAls Feyenoord vanmiddag niet wint, sluit ik dat zeker niet uit.
Twente en AZ wonnen er door een late goal met 0-1, Feyenoord won er thuis maar met 1-0 van, PSV verloor er met 3-0. Cambuur kan zich meten met de top.Haha, winnen van een waardeloze nummer laatst en we worden kampioen.
Nou ja, het is iig wel weer een stuk beter maar toch, Cambuur.
Omdat ze na 58 gelijke spelen nu wel een keer winnen van de zwakste ploegen van de Eredivisie?Ajax gaat gewoon nog kampioen worden....
Nee hoor. Naar mijn inziens wordt Feyenoord gewoon kampioen. Vandaag gaan ze gewoon winnen van een zwak PSV. Slot heeft het tactisch goed voor elkaar en ik verwacht vandaag veel van Kokcu, Timber en Dilsorun. Zij gaan PSV gewoon oprollen.Proficiat met de titel Ajacieden. Eerst met een hoop heibel en gedoe de concurrentie zand in de ogen gooien en dan met het kampioenschap aan de haal gaan. Slim...
PSV heeft daar gewoon verloren van SC Cambuur..Omdat ze na 58 gelijke spelen nu wel een keer winnen van de zwakste ploegen van de Eredivisie?
PSV gaat vandaag al 3 punten verspelen. Ajax gaat sowieso op 23 april weer punten verspelen. Allicht zal Feyenoord ook nog wat gelijk gaan spelen.Ajax is nu echt in de winning mood en ik zie PSV en Feyenoord de komende tijd punten verliezen.
Zou bij 1 van de 2 zomaar vanmiddag kunnen gebeuren.Ajax is nu echt in de winning mood en ik zie PSV en Feyenoord de komende tijd punten verliezen.