gevegt
Well-known member
Weet echt geen slechtere?Henk Fräser blijft de ideale PSV trainerT.
Weet echt geen slechtere?Henk Fräser blijft de ideale PSV trainerT.
Weet echt geen slechtere?
En de supporters zijn ook bar slecht, die moeten ook weg. Wat die op dit forum laten zien is ook echt slecht.Deze selectie is KKD waardig. Hopelijk gaat de bezem door de technische staf, directie, medische staf en 1ste en 2de selectie. Dit kan gewoon niet hoe PSV zich manifesteert. Tijd voor zware veranderingen.
Sallah Edinne, is dat geen rapper ?
En de supporters zijn ook bar slecht, die moeten ook weg. Wat die op dit forum laten zien is ook echt slecht.
Nee, maar vandaag wel de beste man op het veld.Sallah Edinne, is dat geen rapper ?
De supporters zijn tenminste kapot van weer een keer puntverlies. Bobby Robson deed het in 98/99 nog beter dan deze amateurtrainer.En de supporters zijn ook bar slecht, die moeten ook weg. Wat die op dit forum laten zien is ook echt slecht.
Dirk Kuyt?
Jullie zijn dus echt wel een beetje fan van Ons PSV om met dit soort redelijke trainers te komen.Ik zou altijd voor Magic Maaskant gaan en anders verdient Alfred Schreuder wel een kansje in Eindhoven. Kampioen van Belgie geworden. Dan kun je wel iets.
Weg. Gewoon weg. Iedereen weg, hele club weg.Wat blijft er dan nog over? Kan je dan niet beter die club opheffen?
Jij hebt de spelers in een dip gepraat met dat negatieve gepost van je, het is dus jouw schuld. Met fans als jou heeft een club geen vijanden meer nodig.De supporters zijn tenminste kapot van weer een keer puntverlies. Bobby Robson deed het in 98/99 nog beter dan deze amateurtrainer.
Heb geen contact met de spelers en rest van de club. Die komen niet op dit forum. Op andere fora spui ik geen commentaar over PSV.Jij hebt de spelers in een dip gepraat met dat negatieve gepost van je, het is dus jouw schuld. Met fans als jou heeft een club geen vijanden meer nodig.
Moet je je voorstellen dat ik een rasoptimist lijk in vergelijking met stc.🤣Jij hebt de spelers in een dip gepraat met dat negatieve gepost van je, het is dus jouw schuld. Met fans als jou heeft een club geen vijanden meer nodig.
Gewoon blijven doen op dit mooie forum stc, ik brief het wel door naar de clubleiding!Heb geen contact met de spelers en rest van de club. Die komen niet op dit forum. Op andere fora spui ik geen commentaar over PSV.
Heb geen contact met de spelers en rest van de club. Die komen niet op dit forum. Op andere fora spui ik geen commentaar over PSV.