Speelronde 2️⃣6️⃣

Hups PSV

  • ja

  • nee

  • Wat STC zegt


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

Pascallovic

Well-known member
Ik zou altijd voor Magic Maaskant gaan en anders verdient Alfred Schreuder wel een kansje in Eindhoven. Kampioen van Belgie geworden. Dan kun je wel iets.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

stc

Well-known member
En de supporters zijn ook bar slecht, die moeten ook weg. Wat die op dit forum laten zien is ook echt slecht.
De supporters zijn tenminste kapot van weer een keer puntverlies. Bobby Robson deed het in 98/99 nog beter dan deze amateurtrainer.
 

Abubakari

Well-known member
De supporters zijn tenminste kapot van weer een keer puntverlies. Bobby Robson deed het in 98/99 nog beter dan deze amateurtrainer.
Jij hebt de spelers in een dip gepraat met dat negatieve gepost van je, het is dus jouw schuld. Met fans als jou heeft een club geen vijanden meer nodig.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

stc

Well-known member
Jij hebt de spelers in een dip gepraat met dat negatieve gepost van je, het is dus jouw schuld. Met fans als jou heeft een club geen vijanden meer nodig.
Heb geen contact met de spelers en rest van de club. Die komen niet op dit forum. Op andere fora spui ik geen commentaar over PSV.
 

De Wolf

Well-known member
Gewoon een pessimist. Twee punten achter op Ajax dus een tweede plek is nog wel haalbaar voor PSV.
 

gevegt

Well-known member
Heb geen contact met de spelers en rest van de club. Die komen niet op dit forum. Op andere fora spui ik geen commentaar over PSV.
Gewoon blijven doen op dit mooie forum stc, ik brief het wel door naar de clubleiding! (y)
 
Bovenaan