We zijn heel sociaal...PSV laat Vitesse lekker in de wedstrijd komen.
En het betreft een spits die de laatste weken de voorkeur krijgt boven Kharchouch en Van Duinen, maar sinds dat vertrouwen nog niet gescoord heeft. Belooft weinig goeds.Zie nu die penalty waar Jamel het over had, mijn hemel wat een dramatische penalty van Agrafiotis...
Tsja van Duinen heeft in 900 minuten voetbal er ook 0 gemaakt en Kharchouch heeft sinds speelronde 2 niet meer gescoord. Je moet er toch eentje opstellen.En het betreft een spits die de laatste weken de voorkeur krijgt boven Kharchouch en Van Duinen, maar sinds dat vertrouwen nog niet gescoord heeft. Belooft weinig goeds.
Pijnlijke conclusie en zie daar ook het grootste probleem van Excelsior. Te weinig kwaliteit om goals te maken. Daarom was vandaag wel lekker. Hopelijk in elk geval Play-Offs, daar is Excelsior super sterk in. (En geeft mij weer een mooi uitje).Tsja van Duinen heeft in 900 minuten voetbal er ook 0 gemaakt en Kharchouch heeft sinds speelronde 2 niet meer gescoord. Je moet er toch eentje opstellen.
Wordt nog wel 2-1 voor Vitesse..Mooi zo. Hopelijk blijft het hierbij. En misschien vraag ik teveel, maar als AZ vanavond ook nog punten laat liggen...
Jep. Had het duel al moeten beslissen ookDe Jong speelt echt een hele zwakke wedstrijd.