Speelronde 2️⃣6️⃣

Hups PSV

• ja

• nee

• Wat STC zegt

De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

JMD

Well-known member
Zie nu die penalty waar Jamel het over had, mijn hemel wat een dramatische penalty van Agrafiotis...
En die 1-0 van Excelsior, manmanman, net als vorige week helpt Ruiter's wens om passend de bal uit te spelen de tegenpartij in het zadel

JMD

Well-known member
Nou kom op PSV, svp een betere helft dan voor rust anders ga je hier punten verspelen...

Jamel

Administrator
Forumleiding
Zie nu die penalty waar Jamel het over had, mijn hemel wat een dramatische penalty van Agrafiotis...
En het betreft een spits die de laatste weken de voorkeur krijgt boven Kharchouch en Van Duinen, maar sinds dat vertrouwen nog niet gescoord heeft. Belooft weinig goeds.

• Leuk
Waarderingen: JMD

Pascallovic

Well-known member
En het betreft een spits die de laatste weken de voorkeur krijgt boven Kharchouch en Van Duinen, maar sinds dat vertrouwen nog niet gescoord heeft. Belooft weinig goeds.
Tsja van Duinen heeft in 900 minuten voetbal er ook 0 gemaakt en Kharchouch heeft sinds speelronde 2 niet meer gescoord. Je moet er toch eentje opstellen.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Tsja van Duinen heeft in 900 minuten voetbal er ook 0 gemaakt en Kharchouch heeft sinds speelronde 2 niet meer gescoord. Je moet er toch eentje opstellen.
Pijnlijke conclusie en zie daar ook het grootste probleem van Excelsior. Te weinig kwaliteit om goals te maken. Daarom was vandaag wel lekker. Hopelijk in elk geval Play-Offs, daar is Excelsior super sterk in. (En geeft mij weer een mooi uitje).

JMD

Well-known member
Tsja, die zag je aankomen... Prutsers, 1-1

We verdienen niet meer dan plek 4

Jamel

Administrator
Forumleiding
Mooi zo. Hopelijk blijft het hierbij. En misschien vraag ik teveel, maar als AZ vanavond ook nog punten laat liggen...

JMD

Well-known member
Blind renpaard mag voorlopig banken, mijn hemel, zes man voorin, overtal en hij schiet blind...

De Groene Scout

Well-known member
Niets gevolgd van de klassieker, maar zie net wat beelden terug.
Feyenoord lijkt de arbitrage de laatste tijd zeker niet tegen te hebben. Vandaag ook weer niet met een gelukje dat Hartman niet na 20 miuten al onder de douche staat. Buiten dat vind ik het wel mooi dat Feyenoord er met de winst (en de titel) vandoor gaat. Kökçü geeft na de wedstrijd wel even fraai weer waarom.

JMD

Well-known member
PSV straalt in dit soort wedstrijden niet uit dat ze moeten winnen, lijken te geloven dat het wel goed komt... Om gek van te worden

JMD

Well-known member
We gaan alles of niets spelen. Dom op dit moment van het seizoen want bij verlies hier is een overwinning op Ajax in april niet genoeg om over hen heen te gaan...

Bovenaan