Speelronde 2️⃣6️⃣

Hups PSV

  • ja

  • nee

  • Wat STC zegt


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

erka

Well-known member
PSV staat 4e en kan zeker nog 2e worden. Vitesse staat 14e...en dan vind je het raar dat PSV alles of niks gaat spelen? Dat is juist volkomen logisch.
Ook mathematisch want de mogelijke winst (2 pnt erbij) is groter dan het risico (1 punt minder) ipv het gelijkspel nu.
 

JMD

Well-known member
Echt ongelooflijk, we doen alleen maar aan handbal aanvallen, spelen alleen maar van links naar rechts, totaal geen idee dat er snelheid nodig is... Kansloos dit...

Na de 0-1 geloofde PSV het wel, en daar krijgt het de rekening voor gepresenteerd. Echt, ik ben zo klaar met dit seizoen... Stop er maar gewoon mee stelletje prutsers..
 

JMD

Well-known member
PSV staat 4e en kan zeker nog 2e worden. Vitesse staat 14e...en dan vind je het raar dat PSV alles of niks gaat spelen? Dat is juist volkomen logisch.
Ook mathematisch want de mogelijke winst (2 pnt erbij) is groter dan het risico (1 punt minder) ipv het gelijkspel nu.
Met de counters van manhoef ja gevaarlijk..
Punt is alleen dat PSV op balbezit leek te spelen, blijkbaar te bang voor een counter, tsja dat krijg je als je alles of niets speelt ..
 

Pascallovic

Well-known member
Achter een spandoek staan waarop staat ‘Tegen racisme en discriminatie’ mag tegenwoordig ook niet meer van de Islam?
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

gevegt

Well-known member
Ja, valt me heel erg tegen van El Yaakoubi en Azarkan en zeker van die eerste. Die gozer doet fantastisch werk met zijn eigen stichting voor kansarme jongeren in Utrecht. Dan staan dit soort rariteiten daar haaks op.
Het besmuikt praten van de media waarom ze niet met die band willen spelen, ergert mij enorm.
Zeg gewoon dat extreme geloven helemaal van het padje af zijn.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Het besmuikt praten van de media waarom ze niet met die band willen spelen, ergert mij enorm.
Zeg gewoon dat extreme geloven helemaal van het padje af zijn.
Ik vind dat Kokcu het op zich wel netjes heeft opgelost. Die jongen wil niet als boegbeeld van de LHBTI-beweging worden gezien, dat kan. Heeft inderdaad met zijn geloof te maken. Ik ben het er niet mee eens en had het liefst gezien dat hij gewoon die band om had gedaan, maar goed. Hij heeft zich wel uitgesproken dat hij respect heeft voor iedereen. En de KNVB vond het prima hoe hij het op heeft gelost, zo konden we horen voor de wedstrijd.

Yaakoubi, echter. Die moet gewoon op die foto gaan staan met het hele team. Gaat nergens over.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

gevegt

Well-known member
Ik vind dat Kokcu het op zich wel netjes heeft opgelost. Die jongen wil niet als boegbeeld van de LHBTI-beweging worden gezien, dat kan. Heeft inderdaad met zijn geloof te maken. Ik ben het er niet mee eens en had het liefst gezien dat hij gewoon die band om had gedaan, maar goed. Hij heeft zich wel uitgesproken dat hij respect heeft voor iedereen. En de KNVB vond het prima hoe hij het op heeft gelost, zo konden we horen voor de wedstrijd.

Yaakoubi, echter. Die moet gewoon op die foto gaan staan met het hele team. Gaat nergens over.
Jij weet ook heel goed hoe de homofans van Feyenoord bejegend worden en dat de club er eigenlijk nog steeds geen raad weten hoe er mee om te gaan.
Komt bij dat als een geloof het verbied om homo te zijn wij dat maar dienen te accepteren.
Niet bij mij.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Jamel

Administrator
Forumleiding
Jij weet ook heel goed hoe de homofans van Feyenoord bejegend worden en dat de club er eigenlijk nog steeds geen raad weten hoe er mee om te gaan.
Komt bij dat als een geloof het verbied om homo te zijn wij dat maar dienen te accepteren.
Niet bij mij.
En jij weet heel goed wat ik vind van het gedrag van een deel van de Feyenoordaanhang en hoe ik me daar ook over uitspreek. Het is schandelijk en verwerpelijk. Dat is 'respect voor iedereen' in plaats van een regenboog op je aanvoerdersband niet, vind ik.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Eens met gevegt. Maar het is wel dubbel Kökçü en El Yaakoubi hebben verder wel een zwaar bovengemiddeld maatschappelijke antenne.
 
Bovenaan