gevegt
Well-known member
Mooi te zien hoe hij zich de laatste heeft ontwikkeld.Wat een vent!
Mooi te zien hoe hij zich de laatste heeft ontwikkeld.Wat een vent!
Hartman, akkoord. Dat was een overduidelijke tweede gele kaart. Bij Idrissi vond ik het niet overduidelijk. Maar.. Het zat inderdaad verre van tegen, dat is zeker waar.Voor de rest helpt de arbitrage dit keer ook niet. Hartman hoort natuurlijk zijn 2 geel te krijgen, Idrissi die voor rust aan rood ontsnapt en na rust aan zijn 2e gele kaart voor die overtreding op Conceicao. Al geeft dat je geen reden voor die waardeloze 2e helft.
In Rotterdam werd het gelijk dus zelfde resultaat is onmogelijk. Beker kunnen ze nog wel verliezen in de Kuip.Voor het eerst sinds het seizoen 2000-2001 verliest Ajax zowel van Feyenoord als PSV in eigen huis, de keer daarvoor was in 1985-1986. In dat seizoen wist Ajax in Eindhoven gelijk te spelen en verloor het ook bij Feyenoord. Als Ajax over een paar weken in Eindhoven verliest haalt het exact hetzelfde resultaat in de toppers...
Mwah, Feyenoord was echt veel beter in de tweede helft hoor. Knap omgezet van Slot.Voelt een beetje de omgekeerde wereld, deze Klassieker. Ajax de overrompelingstactiek en de voorsprong in de eerste helft. Feyenoord wat met positiespel de boel na rust omdraait en uiteindelijk vrij gelukkig wint.
In totaal qua punten bedoelde ik. Toen 1 pt uit de 4 toppers, dat kan nog als Ajax bij PSV verliestIn Rotterdam werd het gelijk dus zelfde resultaat is onmogelijk. Beker kunnen ze nog wel verliezen in de Kuip.
Mwah, Feyenoord was echt veel beter in de tweede helft hoor. Knap omgezet van Slot.
Kenner!Ik verwacht dat Feyenoord gewoon gaat winnen van Ajax daar in de Arena.
Zeker, doet alles goed daar...Netjes gedaan door Simons.
Vers van de pers:Benieuwd wat de opstellingen zijn voor de klassieker. Is dat nog ergens te zien.
AJAX: Rulli; Sánchez, J.Timber, Bassey, Wijndal; Berghuis, Álvarez, Taylor; Kudus, Tadic, Bergwijn
FEYENOORD: Wellenreuther; Geertruida, Trauner, Hancko, Hartman; Wieffer, Szymanski, Kökçü; Jahanbakhsh, Gimenez, Idrissi
Na rust had Idrissi vlak voor zijn wissel nog een overtreding op Conceicao waar geel een logische straf voor was. Dat stoorde mij meer, dat ie hem ook daar niet gaf dan die actie voor rust, waar je bij een andere kleur niet zou worden gecorrigeerd.Ik zie die situatie van Idrissi terug. Absoluut een gele kaart, maar volgens mij probeert hij wel de bal te spelen. Vond dat geen grote blunder van de arbitrage, in tegenstelling tot het niet geven van die tweede gele kaart voor Hartman.
Kan me die situatie voor Idrissi zijn wissel niet herinneren.Na rust had Idrissi vlak voor zijn wissel nog een overtreding op Conceicao waar geel een logische straf voor was. Dat stoorde mij meer, dat ie hem ook daar niet gaf dan die actie voor rust, waar je bij een andere kleur niet zou worden gecorrigeerd.
Maar goed Ajax elke topwedstrijd niet gewonnen dit seizoen. Dat ligt niet aan arbitrage. Dat ligt aan dat je niet goed genoeg bent. Zeker achterin niet. Daar heb je invloed op en daar moet men iets mee. De rest is meer dat de titelrace dan wat langer zou duren en je dus langer hoop had.