Ik verwacht dat Feyenoord gewoon gaat winnen van Ajax daar in de Arena.
Gewoon is het natuurlijk niet als het al 18 jaar niet is voorgekomen.
Ik verwacht dat Feyenoord gewoon gaat winnen van Ajax daar in de Arena.
Fischer was dat eerste jaar sensationeel goed. Alles vloog er bij hem in en lukte. Een beetje zoals het nu met Karlsson bij AZ gaat. Zo zonde van de blessure die volgde, want daarna heeft hij nooit meer dat niveau aangetikt.Guidetti en Fischer: ooit sensationeel in de Klassieker, nu samen in Solna
Ruim tien jaar terug waren John Guidetti en Viktor Fischer toptalenten bij Feyenoord en Ajax. Met de kennis van nu waren de Klassiekers van toen al het hoogtepunt.nos.nl
Inderdaad bijzonder hoe carrieres kunnen lopen. Van beiden hadden we veel meer verwacht kijkend naar hun eerste seizoen in de Eredivisie.
Heel gewoon inderdaad. Kan me de laatste zege van Ajax thuis tegen Feyenoord niet herinneren. En Vitesse wint ook gewoon van PSV neem ik aan?Ik verwacht dat Feyenoord gewoon gaat winnen van Ajax daar in de Arena.
Heel gewoon inderdaad. Kan me de laatste zege van Ajax thuis tegen Feyenoord niet herinneren. En Vitesse wint ook gewoon van PSV neem ik aan?
Feijenoord zit in een positieve flow, dus die gaan winnen. Het zal een regelrechte schande zijn als PSV verliest van Vitesse. Als PSV zo'n instelling heeft als vorige week, gaan ze er dik af daar in Arnhem.Gewoon is het natuurlijk niet als het al 18 jaar niet is voorgekomen.
Op basis waarvan?Ik verwacht een 3-0 zege voor Ajax.
Klopt. Maar scheelt ook wel dat Utrecht nergens meer voor speelt, zijn wel zeker van playoffs…GAE scoort in de blessuretijd de winnende. Sinds dat bekerdebacle lijkt Utrecht het helemaal kwijt.
Klopt. Maar scheelt ook wel dat Utrecht nergens meer voor speelt, zijn wel zeker van playoffs…
Misschien had ome Frans wat betere mensen moeten aanstellen. Hoe vaak moet die Zuidam nog aantonen dat ie geen kaas gegeten heeft van het samenstellen van een goede evenwichtige selectie?Ome Frans schijnt de spelers woedend te hebben toegesproken.