Gat naar Feyenoord is nog 9 punten voor Ajax. Ik denk dat Ajax zich eerst moet richten op plaats 2 en 3. Ajax of PSV of geen van beide gaan volgende week goede zaken doen.De mooiste uitslag voor PSV en Ajax zo...
Gat naar Feyenoord is nog 9 punten voor Ajax. Ik denk dat Ajax zich eerst moet richten op plaats 2 en 3. Ajax of PSV of geen van beide gaan volgende week goede zaken doen.De mooiste uitslag voor PSV en Ajax zo...
Juist, hup PSV!Volgende week winnen en we zijn zo goed als landskampioen
Die bal was ook echt royaal in de 16, hij kon 'm gewoon oprapen.Wat een clown is die Noppert toch geworden.
Zonde, want een nederlaag van AZ had voor ons gunstig geweest.
Ik vermoed een soort van wraak omdat Heerenveen-"fans" vorig seizoen in Alkmaar vuurwerk op het vel gooiden.Apart inderdaad, ze hebben al hun zin gekregen met het ontslag van de trainer...
Ah, vandaar dat ze vuurwerk bij zich hadden.De kidsclub van AZ en Cambuur stonden ook nog met elkaar op de foto in Leeuwarden vandaag. Wat een triest zooitje is dat bij elkaar, diezelfde jeugd zal ook wel voor veel problemen zorgen bij Cambuur oa in de bussen bij uitwedstrijden.
Bij Studio Sport was te zien dat ze vorig seizoen ook al vuurwerk bij elkaar op het veld gooiden dus die soort van wraak hadden ze al gehad.Ik vermoed een soort van wraak omdat Heerenveen-"fans" vorig seizoen in Alkmaar vuurwerk op het vel gooiden.
Weet je eigenlijk wel wat dat inhoudt?Noppert moet eigenlijk met bad standing uit de selectie worden gezet van Heerenveen. Week in week uit staat deze keeper te blunderen. Zo'n keeper kost je gewoon veel punten dit seizoen.
Dat je last van je rug hebtWeet je eigenlijk wel wat dat inhoudt?
En Vertessen is zojuist de deur uit gelopen ...Lang geblesseerd geraakt tegen Almere... Ligt er voorlopig weer uit... Echt, die komt in de categorie Litmanen, Robben enz qua blessuregevoeligheid.