Speelronde 19

PSV zit in een dipje.............

  • Absoluut, ze verliezen weer

    Stemmen: 5 45,5%
  • Zou kunnen, ze spelen gelijk

    Stemmen: 0 0,0%
  • Welnee, gewoon winst

    Stemmen: 6 54,5%

  • Totaal aantal stemmers
    11
  • Opiniepeiling gesloten .

ALenstra

Well-known member
Vrijdag 26 januari
PEC Zwolle-Vitesse

Zaterdag 27 januari
PSV-Almere City
RKC-Sparta
Heracles-Ajax
Excelsior-FC Utrecht

Zondag 28 januari
SC Heerenveen-AZ
Feyenoord-FC Twente
Go Ahead Eagles-NEC
FC Volendam-Fortuna Sittard
 

JMD

Well-known member
PSV mist een flink aantal middenvelders, zozeer zelfs dat het Babadi (die zijn aflopende contract niet wil verlengen) weer in genade aangenomen heeft...

Toont des te meer aan dat je gewoon een brede selectie nodig hebt.

Ik hou het op 4-1 voor PSV tegen Almere en dat FC Twente definitief afhaakt bij Feyenoord, 3-0 voor de Rotterdammers.
 

stc

Well-known member
Ik hoop dat Twente en Feyenoord punten gaan verspelen, al zal blindhout daar anders over denken.
 

stc

Well-known member
We gaan het zien hoe priester zijn manschappen heeft voorbereid op de wedstrijd tegen PSV.
 

Eef de Kip

Well-known member
Wil PSV rechstreekse degradatie willen ontlopen dan zal er toch echt een puntje gepakt moeten worden.
Bij verlies lijkt het me einde oefening voor PSV.
 

erka

Well-known member
Wil PSV rechstreekse degradatie willen ontlopen dan zal er toch echt een puntje gepakt moeten worden.
Bij verlies lijkt het me einde oefening voor PSV.

Als je in ogenschouw neemt dat Almere City op elke positie een betere speler heeft en bovendien een veel betere bank, dan is het niet de vraag óf PSV verliest maar met hoeveel.
 

JMD

Well-known member
PSV speelt zo ongeveer zonder middenveld, lang en til staan op papier in die linie maar zijn natuurlijk aanvallers...

Ben benieuwd!

Hups PSV!!
 

Eef de Kip

Well-known member
Lachwekkkende opstelling PSV, ik ga geeneens kijken en hoor vanavond wel of ze er met dubbele cijfers af zijn gegaan.
 

Batigoal

Well-known member
Helaas geen Henderson en ook geen Bergwijn zo dadelijk. Maar gelukkig is Martha er wel weer bij in de basis.
 

Miramar

Well-known member
Even afwachten nog totdat de spelersbus van Almere City de A2 oprijdt. Dan pas kan PSV de punten definitief bijschrijven.
 
Bovenaan