Speelronde 19

PSV zit in een dipje.............

  • Absoluut, ze verliezen weer

    Stemmen: 5 45,5%
  • Zou kunnen, ze spelen gelijk

    Stemmen: 0 0,0%
  • Welnee, gewoon winst

    Stemmen: 6 54,5%

  • Totaal aantal stemmers
    11
  • Opiniepeiling gesloten .

stc

Well-known member
De mooiste uitslag voor PSV en Ajax zo...
Gat naar Feyenoord is nog 9 punten voor Ajax. Ik denk dat Ajax zich eerst moet richten op plaats 2 en 3. Ajax of PSV of geen van beide gaan volgende week goede zaken doen.
 

ALenstra

Well-known member
Ondanks de achterstand vinden de trainers van Volendam het niet nodig om Robert Muhren in te brengen.
 

Forza AZ

Well-known member
Apart inderdaad, ze hebben al hun zin gekregen met het ontslag van de trainer...
Ik vermoed een soort van wraak omdat Heerenveen-"fans" vorig seizoen in Alkmaar vuurwerk op het vel gooiden.

Een stelletje idioten zijn het, die het verpesten voor de overige fans. Wat ik hoorde na afloop zijn er een stuk of 11 uitgepakt. Geef die maar een lang stadionverbod a.u.b.
 

Bernardo

Well-known member
De kidsclub van AZ en Cambuur stonden ook nog met elkaar op de foto in Leeuwarden vandaag. Wat een triest zooitje is dat bij elkaar, diezelfde jeugd zal ook wel voor veel problemen zorgen bij Cambuur oa in de bussen bij uitwedstrijden.
 

gevegt

Well-known member
De kidsclub van AZ en Cambuur stonden ook nog met elkaar op de foto in Leeuwarden vandaag. Wat een triest zooitje is dat bij elkaar, diezelfde jeugd zal ook wel voor veel problemen zorgen bij Cambuur oa in de bussen bij uitwedstrijden.
Ah, vandaar dat ze vuurwerk bij zich hadden.
 

Abubakari

Well-known member
Ik vermoed een soort van wraak omdat Heerenveen-"fans" vorig seizoen in Alkmaar vuurwerk op het vel gooiden.
Bij Studio Sport was te zien dat ze vorig seizoen ook al vuurwerk bij elkaar op het veld gooiden dus die soort van wraak hadden ze al gehad.
 
  • Leuk
Waarderingen: PES5

gevegt

Well-known member
Noppert moet eigenlijk met bad standing uit de selectie worden gezet van Heerenveen. Week in week uit staat deze keeper te blunderen. Zo'n keeper kost je gewoon veel punten dit seizoen.
Weet je eigenlijk wel wat dat inhoudt?
 

JMD

Well-known member
Lang geblesseerd geraakt tegen Almere... Ligt er voorlopig weer uit... Echt, die komt in de categorie Litmanen, Robben enz qua blessuregevoeligheid.
 
Bovenaan