Speelronde 19 + inhaalduels

gevegt

Well-known member
LUKIHNOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!111111111111111!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111111!!!11
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Hahaha. Speel je als Heracles zo'n tweede helft, trek je in de laatste minuut de linies zo ver uit elkaar dat PSV met twee passes vrij voor de keeper komt.
 

Bonehead

Well-known member
Nee hoor. Heracles speelde alleraardigst gespeeld en dat is dit seizoen nog niet vaak voorgekomen.
 

Pascallovic

Well-known member
Net als vorig seizoen maakt het geen bal uit wat jezelf doet, als de concurrentie geen punten laat liggen om te kunnen inlopen. Uiteindelijk heeft Ajax net als vorig seizoen de titel weggegeven in de eerste 7 a 8 wedstrijden. Sindsdien houdt je nu al 10 wedstrijden redelijk gelijke tret.
 

Joost

Well-known member
Hahaha. Speel je als Heracles zo'n tweede helft, trek je in de laatste minuut de linies zo ver uit elkaar dat PSV met twee passes vrij voor de keeper komt.

Ik heb het op de radio geluisterd en volgens LdL had Heracles de tweede helft eigenlijk niets in te brengen?
 

Bonehead

Well-known member
Dat was gewoon een strafschop.

Als het een overtreding was dan was het er wel buiten. Als het een overtreding was, was het wel een rode kaart. Van een schwalbe zoals die verslaggever zei was natuurlijk geen sprake. er was wel contact tussen de verdediger en aanvaller waardoor hij over de doelman duikelt die overigens uitstekend redde.

Arias dekt aan de buitenkant...
 

Batigoal

Well-known member
Na de wedstrijden van vandaag heb ik de bevestiging dat Ajax in Eindhoven wel gaat winnen, dus dat gaat een spannende titelstrijd worden.
 

Pascallovic

Well-known member
Na de wedstrijden van vandaag heb ik de bevestiging dat Ajax in Eindhoven wel gaat winnen, dus dat gaat een spannende titelstrijd worden.
Ik moet het nog zien. Als Ajax de laatste 15 wedstrijden wint worden ze kampioen. Winnen ze er 14, dan wordt de titel al lastig en mag die ene wedstrijd die niet gewonnen wordt niet de wedstrijd in Eindhoven zijn. Als Ajax 13x wint worden ze geen kampioen, want zo veel punten gaat PSV niet laten liggen met de 5 punten voorsprong die ze al hebben meegerekend.
 
Bovenaan