Speelronde 19 + inhaalduels

Max

Administrator
Forumleiding
Dat lijkt me ook sterk. Op de beelden is er geen twijfel. Vitesse wil waarschijnlijk Matavz graag nog laten spelen tegen PEC Zwolle, en gaat daarom in beroep.

Kom dan met een minder triest verhaal over dat Vilhena voor zijn aanslag vorig seizoen een lagere straf kreeg.
 

Maasveld

Well-known member
Dat lijkt me ook sterk. Op de beelden is er geen twijfel. Vitesse wil waarschijnlijk Matavz graag nog laten spelen tegen PEC Zwolle, en gaat daarom in beroep.
Als het nu een onvervangbare speler is OK, maar voor zo'n 13 in een dozijn spits ga je jezelf toch niet volstrekt belachelijk maken?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Als het nu een onvervangbare speler is OK, maar voor zo'n 13 in een dozijn spits ga je jezelf toch niet volstrekt belachelijk maken?

De reserve spits Castagnios is er ook eentje met torren in zijn hoofd, dus die kan ook zomaar tegen een schorsing aanlopen.
 

zwammy

Well-known member
Ik ben geen Bertrams hater. Ik ben een smerige overtredingen hater. Eenzelfde schorsing voor Matavz was op zijn plaats, maar na dit stuitende verweer mogen er wel wat wedstrijden bij. NAC en Bertrams accepteerden de straf tenminste nog gewoon.

Weet ik. Minder dan Bertrams dus, maar Slagveer lag er dan ook 2 weken uit.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Speelronde 19 + inhaalduels

Schikking van 4 + 1 voorwaardelijk is toch naar eis 5 + 1 voorwaardelijk? Mag toch aannemen dat de tuchtcommissie minimaal de eis volgt. Zeker gezien de verklaringen van Vitesse zie ik reden om hoger te gaan zitten.
 

Forza AZ

Well-known member
Schikking van 4 + 1 voorwaardelijk is toch naar eis 5 + 1 voorwaardelijk? Mag toch aannemen dat de tuchtcommissie minimaal de eis volgt. Zeker gezien de verklaringen van Vitesse zie ik reden om hoger te gaan zitten.

Tuchtcommissie is weer terug gegaan naar 4 + 1. Vitesse gaat opnieuw niet akkoord. Matavz kan dus spelen dit weekend. Het beroep zal wel ergens volgende week dienen, waarna Matavz alsnog (minimaal) 4 wedstrijden aan de kant moet staan.
 
Bovenaan