Volgens de regels heeft Makkelie gewoon gelijkMoeten*
Die tackle van Murkin ook gisteren. Wat een debiel zeg
Juist Nijhuis doet maar iets op zijn eigen inzicht. Idiote overtredingen maar laten gaan is typisch Nijhuis, dramatische scheidsrechter vind ik dat.Tuurlijk kon hij wel anders. Je kunt er toch ook even naar toe gaan en iets zeggen. Zou Nijhuis ook gedaan hebben.
KNVB moet eens iets doen aan de willekeur van het uitdelen van gele en rode prenten. Zit momenteel geen enkele logica achter. Ieder doet maar iets op eigen inzicht.
Welke mega-aanslag?Ik heb het nu meerder keren bekeken en blijf het stukje willekeur vinden.
2 spelers in duel beetje duwen en slaande bewegingen naar elkaar maken in split second. De ene maakt er een fraaie show van en valt, de andere moet eraf met rood. Vervolgens blijkt een mega-aanslag slechts geel waard.
Verder zou ik het niet erg vinden mocht dit seizoen door één of ander naar virus ofzo afgebroken worden.
Gauw naar de opticien Scout, als je niet ziet dat ie hem eerst bij zijn keel pakt en vervolgens in zijn gezicht slaat dan heb je heel slechte ogen. Die ander doet inderdaad niks meer dan een beetje duwen.Ik heb het nu meerder keren bekeken.
2 spelers in duel beetje duwen en slaande bewegingen naar elkaar maken in split second. De ene maakt er een fraaie show van en valt, de andere moet eraf met rood. Vervolgens blijkt een mega-aanslag slechts geel waard.
Mooi, kappen we er per direct mee. Fled de Rus weg, Octo weg en in augustus weer verder. Eindstand van vorig seizoen aanhouden en klaar.Voor!!1!@1
Lijkt mij een strak plan.Even wachten tot jullie 6e staan en dan alles verdelen op basis van huidige ranglijst.
Ik zie Cambuur zo 1 2 3 geen zesde staan.Even wachten tot jullie 6e staan en dan alles verdelen op basis van huidige ranglijst.
Dan gaan jullie dit weekend dus zeker winnen...Die moet je thuisloten. De pech zat hem in de loting.
Dan gaan jullie dit weekend dus zeker winnen...
Het materiaal is het probleem ook niet, het spel des te meer vandaar dat ik onze kansen gewoon niet hoog inschat maar goed, we gaan het zien.
Klassieker is een wedstrijd op zich, de bal is rond en.