Jef400
Well-known member
Moeten*Makkelie kon niet anders dan een rode kaart geven aan Tannane. Wittek had ook rood kunnen krijgen.
Die tackle van Murkin ook gisteren. Wat een debiel zeg😂😂😂
Moeten*Makkelie kon niet anders dan een rode kaart geven aan Tannane. Wittek had ook rood kunnen krijgen.
Wittek was natuurlijk geen rood. Tannane had ook niet gehoeven, maar dat keel grijpen had ik in eerste instantie niet gezien. Maakt het iets plausibeler, maar nog steeds had Tannane wat mij betreft mogen blijven staan. Beiden geel had ik het meest logisch gevonden…Moeten*
Gewoon winnen is al moeilijk genoeg voor PSV. Laat staan 3x overspelenDe complete opstellingen van het duel van 14.30 in Sittard:
FORTUNA SITTARD: Pandur,Pinto,
Ximo Navarro,Guth,Radic,Vita,Erdogan,
özyakup,Duarte,Córdoba,B.Yilmaz
PSV: Benitez,Teze,Branthwaite,Obispo,
Mwene,Sangaré,Simons,Gutiérrez,Madueke,
L.de Jong,El Ghazi
Als je als PSV zijnde serieuze ambities hebt dan moet je gewoon winnen bij Sittard, zeker als Ajax en Twente gelijk hebben gespeeld.
Zo, dat was ook een aardige zaag inderdaad.Moeten*
NEC is niet voor niets de koning van de gelijke spelen.En net als gisteren weet een ploeg ondanks 60 minuten een overwicht niet te scoren. 0-0
Ik weet niet welk overwicht je bedoeld. Het was nauwelijks te zien dat het 11 tegen 10 was. Verdiend punt voor NEC…En net als gisteren weet een ploeg ondanks 60 minuten een overwicht niet te scoren. 0-0
Tuurlijk kon hij wel anders. Je kunt er toch ook even naar toe gaan en iets zeggen. Zou Nijhuis ook gedaan hebben.Makkelie kon niet anders dan een rode kaart geven aan Tannane.
Kippenvel all over the place.Zo, dat was ook een aardige zaag inderdaad.
Gefeliciteerd met Sparta trouwens! Moet een mooie ontlading zijn geweest zo aan het einde.
Beterschap @MaxOpstelling PSV: Benitez; Teze, Branthwaite, Obispo, Mwene; Sangare, Xavi, Gutierrez; Madueke, de Jong ©, El Ghazi.
Wisselspelers PSV: Drommel, Waterman, Ramalho, van Ginkel, Til, Veerman, Vertessen, Bakayoko, Saibari, Hoever, Oppegard, Ledezma
Redelijke opstelling. Max is ziek.
Beterschap @Max
Toch niet iets ergs?
Wordt het zo'n dag??? Die Pandur houdt er alles uit....