Dat is te laag. Kunnen bijna 28000 in. Het was wel weinig, maar het was niet zo dat slechts de helft er was.
Voor mijn gevoel waren het er niet meer, maar goed dan kan ook aan mij liggen.
Prima dagje gehad. 11 uur in Venlo vertrokken met de bus. 4 uur en een tiental pispauzes later kwamen we aan bij de door de lokale driehoek aangewezen kroeg in de Knype. De uitbater stond al hamburgers te bakken, dat was uitermate keurig. Rond kwart voor 6 kwamen we bij het stadion aan. Eerst weer allemaal terug de bus in, daarna kwam er 1 niet binnen omdat ie schijnbaar te dronken was. In plaats van de beste man gewoon binnen te laten was er nu een uur gezeik. Hierdoor helaas de 0-1 moeten missen.
De wedstrijd was verder vrij matig. Beide ploegen konden weinig cre?ren, waardoor het wel een wedstrijd bleef. Er hoefde maar 1 bal goed te vallen en dat gebeurde dus ook. Opvallend vond ik dat na de 2-2 VVV meer op zoek leek naar de overwinning dan Heerenveen. Uiteindelijk gewoon wederom lekker een puntje gepakt in een op voorhand kansloze wedstrijd. Alleen Heracles ging tot nu toe verloren. Het maakte de terugweg een stuk leuker.