Hoevaak moeten wij dan scoren?God allemachtig wat hebben wij een armoedig team. PSV kan zich opmaken voor een historisch grote overwinning.
Stel je niet zo aan man.God allemachtig wat hebben wij een armoedig team. PSV kan zich opmaken voor een historisch grote overwinning.
Hoevaak moeten wij dan scoren?
Makkie!
Stel je niet zo aan man.
Slappe vertoning, te laat in de gaten gekregen dat er meer moest gebeuren.
Die slappe hap is het al weken. En dat is over 2 weken niet opeens beter.
Kom op zeg. Ik geloof best dat PSV kans heeft op een zege in Amsterdam over 3 weken, maar het is nou niet dat wij zo lekker draaien. Om maar eens een cliché erin te gooien: het kan alle kanten op. (maar dat Ajax tegenvalt de laatste weken is inderdaad een understatement, waar PSV langzaamaan de vorm lijkt te vinden, valt die bij Ajax steeds verder weg)God allemachtig wat hebben wij een armoedig team. PSV kan zich opmaken voor een historisch grote overwinning.
Diemers, Linssen en Narsingh in de basis.
We worden weer verwend!
Jij je zin. Voor mij kraam je paniekerige onzin uit.
Opvallende conclusie. Een maand of 2 terug was de trant nog: hoogstens 1 of 2 PSV-ers zouden in de basis bij dit Ajax staan. Is er dan zoveel veranderd?25 minuten Ajax gekeken, maar daar spelen er nogal wat die niet goed genoeg zijn he.
Lucky bastard!Diemers, Linssen en Narsingh in de basis.
We worden weer verwend!
Wat is onze grootste overwinning?Kom op zeg. Ik geloof best dat PSV kans heeft op een zege in Amsterdam over 3 weken, maar het is nou niet dat wij zo lekker draaien. Om maar eens een cliché erin te gooien: het kan alle kanten op. (maar dat Ajax tegenvalt de laatste weken is inderdaad een understatement, waar PSV langzaamaan de vorm lijkt te vinden, valt die bij Ajax steeds verder weg)
En tevens is de tijd dat PSV jaarlijks in de ArenA won al meer dan 10 jaar voorbij. Sinds 2008 slechts 2x een zege (2014 en 2015)...
Dus ja, PSV zou kunnen winnen, maar een historisch grote overwinning gaat het echt niet worden. Gezien onze beide verdedigingen kan het zomaar 6-4 worden of 5-7 ofzo.